Inlägg från: StaffenAssar |Visa alla inlägg
  • StaffenAssar
    Smultronhjärta skrev 2010-09-29 08:33:14 följande:
    Bra pris! Tror nog inte att vår fina lammtröja får flytta om den ska gå så billigtTyst
    Ja visst var det Solig
    Men jag tror att just denna tröja gick billigt eftersom hon skrivit såhär "en tvättmiss och lammen inte så fina som de borde vara. passar kanske bäst på dagis". Jag kan inte se något på bilden och har väl mest tänkt ha den under ett par hängslebyxor, så mig spelar det ingen roll, men det är nog många som skippat den pga det.
  • StaffenAssar
    Hallonmaja skrev 2010-09-29 08:49:54 följande:
    Vilka bra köp! Jag tycker aldrig att jag gör riktiga fynd på T längre. Allt jag vill ha vill alla andra också ha, så det blir alltid dyrt. Vad gör jag för fel??

Jag skrev ju i tråden förra veckan om en pop windfleece som jag köpt på T och där säljaren skrev "fint skick", men den var väldigt nött på reflexer och kantband mm. Mailade säljaren och hon gick med på att betala tillbaka 100 kr till mig. Gav 215 för den. Himla schysst, trodde jag aldrig hon skulle göra.
    Jag tycker egentligen också att det är svårt att fynda, men ibland har man tur
    Superbra att du får tillbaka 100 kr! Så himla skönt att slippa lämna neg och så. 
  • StaffenAssar
    Smultronhjärta skrev 2010-09-29 08:53:07 följande:
    Ja jag såg det sen- vår är i nyskick så den ska nog ska nog gå lite bättre då
    Precis, då går den säkert bättre
  • StaffenAssar
    Hannah74 skrev 2010-09-29 11:15:26 följande:
    Staffenassar!
    Vad avundsjuk jag blev på den svarta ws! Letat länge efter en sån t bra pris :)
    Ja, jag fattar inte riktigt att den inte gick högre faktiskt. Jag la maxbud 161 för jag tänkte att det är billigt för något som ska ligga i växalådan och går den för mer så behöver jag den ju egentligen inte, kan ju alltid hitta en annan sedan, och så kom den inte ens upp i mitt maxbud

Ärligt talat så behöver jag den inte förrän om säkert ett år eller så, så om du letat efter just en sådan så kanske vi kan komma överens om något? Du kanske har en stl 86 att byta med? Du kan ju inboxa om du vill  
  • StaffenAssar
    iser skrev 2010-09-29 10:57:18 följande:
    jag har en lite etisk fråga eller kanske är det en regelfråga. Jag funderar på att sälja ett riktigt rizzo-retro set. Saken är att det inte är speciellt fint när jag fotar det rakt upp och ner, men jag har en bild där min dotter har på sig det. Men det kanske är dumt att lägga upp den bilden? Kanske om man skulle blurra hennes ansikte?
    Jag har faktiskt haft en auktion uppe där ett foto på min son var med, det var ett foto på en mössa som jag inte fick fram klara bilder på. Jag är kanske naiv, men jag förstår inte riktigt vad en bild på ett påklätt barn som inte "känns igen" på gatan skulle kunna göra för skada. Men det kanske bara är jag som är naiv. Men detta är dock enda gången jag gjort så, har ingen lust att lägga ut bilder på barnen i varje auktion direkt.
    Nu vet inte jag vad ett rizzo-retro set är, så jag vet inte hur påklätt det är och så. Om det inte ingår något på huvudet så kan du ju helt enkelt fota från halsen och ner?

Den här bilden var det jag använde:

• StaffenAssar

Om man har prolister kan man göra klart auktionerna där, och sedan ladda upp dem när man vill. Då kan man också sitta och fixa med en lista i flera dagar och sedan ladda upp (= lägga ut) alla på en gång. Jag har dock mac, så jag kan inte använda den

• StaffenAssar

Gårdagens avslut gick helt okej, vissa bättre än okej tom Tex en elodie details filt som jag hade köp nu 149 kr på gick för 182 kr och en billabong tröja med köp nu 99 gick för 120 Lite läskigt med filten dock, men kanske vet inte den som köpte den att nypriset är 299? 

La iaf ut lite till nu ikväll, alla utom en med 1 kr utrop så detta ska bli spännande

Länk finns i min pres om någon vill kika Oskyldig 

Svar på tråden Traderatråden nr 16