Traderatråden nr 16
Men då brukar jag lägga dem så att de har avslut en helg iaf, alltså om jag skulle lägga ut nu idag så skulle jag välja 10 dagar så att jag hade avslut på söndag ist
Okej, nu kommer jag med lite OT här, men idag har jag varit på stan och satt sprätt på en del av mina traderapengar
Det blev först villervalla:
body, byxa, strumpor svart/turkosrandigt, svart/grönrandig body och strumpor, svart/mönstrad body med cirklar och stjärnor och gröna byxor till lilla
tröja, byxa, strumpor, mössa svart/turkosrandigt och svarta velourbyxor till stora
Sedan molo:
bodysuit med robotar (halva priset) till lilla
Sedan polarn:
tre par randiga fingervantar (han äter dem typ), svarta vinterhandskar och bilmockasiner (som man fick om man handlade för 500 ) till stora
randiga tumvantar till lilla
Sedan lindex:
tre mumintröjor och ett par kalsonger med stinky till stora
två muminbodys och gröna och turkosa velourbyxor till lilla
Sedan nätet de senaste dagarna:
molo polaris fjord vinteroverall till stora
molo hajbody, stjärnbyxor och randiga byxor till lilla
me too mörkturkosa velourbyxor till lilla
kavat höstskor till lilla med 40% rabattkod på ellos
kavat höstskor till stora med 50% rabattkod på ellos
pax gummistövlar med dinosar på till lilla
Sedan tradera:
polarn musse vindoverall och lindex velourbyxor/sparkdräkt med pingviner till lilla
Sedan facebook:
Molo holden overall till lilla
PUH! Nu har jag nog shoppat klart för ett tag, för jag kan inte komma på en endaste sak förutom vinterskor som de behöver
Vet inte om jag räknade fel kanske blir 21 kr. Jag fick det till 18 kr, men visst kan jag betala denna
Suck, fick en räkning från posten idag... Har varit för slapp med att packa, så tre paket var enl dem skrymmande och inte frankerade för det. Surt! Men, men, bara att skärpa till mig och pressa ut luften bättre och platta till.
Men VARFÖR ska alla som säljer overaller skicka med posten för? Det blir ju så onödigt dyrt jämfört med schenker...
Är ute efter ett par vinteroveraller till mina grabbar i stl 110, någon som ska lägga ut snart?