Inlägg från: StaffenAssar |Visa alla inlägg
  • StaffenAssar

Traderatråden nr 16

Har också några avslut i em/kväll, går sådär. De med bud går väl okej, men den utan bud vill jag gärna ha bud på ju Tungan ute
    Är det någon idé att lägga ut nu? Vet inte om jag har tid ikväll...

• StaffenAssar

La ut lite nyss iaf, orkar inte vänta  
    Men var lägger jag mockasiner stl 25-26? Bland skor och så?

• StaffenAssar

Nu har jag fått ut en massa mössor, inneskor/mockasiner och tre par skor, får se hur det går. Inbillar mig att mössor och sådant är svårsålt? Kanske bara är för att jag sällan kollar i den kategorin själv...

• StaffenAssar
    h80 skrev 2010-08-22 14:04:23 följande:
    ska lägga ut ett klädpaket med blandade kläder o märken. det får ju inte plats med så mycket i rubriken, så vad är viktigast? märken eller typ av plagg? Det är blandannat pop, katvig, lindex
    Märken tycker jag... Jag söker nästan aldrig på typ av plagg, utan oftast bara på märke
  • StaffenAssar

Men vad konstigt med vinnarmailen? Jag har inte köpt på köp nu på sistone, men jag sålde tre saker igår, och två har redan mailat och betalat, så då måste de ju ha fått min info... Skumt att det bara funkar för vissa Obestämd

• StaffenAssar
    HonSomVet skrev 2010-08-23 22:10:11 följande:
    Oj, men jag har testat på flera säljare, men jag har inte fått fram det på dem? Har bara fått fram en karta över Sverige, inte ens stad så för mig har det inte fungerat. Jag trodde inte det var möjligt att få reda på specifik information om en säljare faktiskt innan man vunnit en auktion.

Hur som, är det inte märkligt att be om att få komma hem och prova den? Hon kan väl som sagt gå till en butik och prova...
    Jag tycker nog det är lite märkligt... Fast ni kanske inte har någon butik i närheten som säljer den overallen? Har ingen aning om var du bor, ibland kan det ju vara så. Jag hade nog iofs tyckt att det var okej, om det gjordes på en tid som passade mig och inte inkräktade på våra kvällsrutiner som måste vara benhårda med trotsig 3,5-åring. Om de inte kunnat anpassa sig efter det hade det fått vara. Fast tråkigt att man ska behöva känna sig otrevlig eller krånglig om man inte vill Skulle helst inte vilja ha frågan jag heller...
  • StaffenAssar
    h80 skrev 2010-08-23 22:13:06 följande:
    Fick precis ett mail från en köpare som vann en auktion i början av månaden. Innan hon la bud på auktionen frågade hon om det var ok att betala när barnbidraget kom. Nu mailde hon igen o sa att hon kände att hon inte riktigt hade råd o frågade om budet var bindande.......
    Instämer med SaraEu, klart det är bindande! Om hon sagt till tidigare så kanske du kunde fått kreditering, men kan man verkligen det såhär långt efteråt? 
  • StaffenAssar
    HonSomVet skrev 2010-08-23 22:21:30 följande:
    Tja, vi bor båda i Göteborg och här finns ju gott om butiker... Dock inte i vår direkt närhet, men lång in till stan är det inte...

Jag känner mig lite obekväm inför tanken faktiskt. Fast känns elakt att säg nej också...
    Men då tycker jag att du ska säga nej, du kan ju hitta på något om att du jobbar jättemycket eller att barnen är sjuka eller så om du inte vet hur du ska skriva. Elakt är det absolut inte!
Svar på tråden Traderatråden nr 16