Inlägg från: snappi81 |Visa alla inlägg
  • snappi81

Traderatråden nr 16

F-n oxå... Nån som haft problem med förseningar av paket den sista tiden. Skickade till en köpare i onsdags och det har fortfarande inte kommit fram. Jäkligt surt för hon är verkligen jätte trevlig och ville så gärna ha tröja snabbt.

Förseningar iom postgången pga semestertider kanske....

Gahh blir så sur när det gäller en sån köpare med!

♥♥♥ Linus 070808 ♥♥♥ Lucas 090707 ♥♥♥
  • snappi81

Jag vill med ha den nya versionen av T, varför funkar det inte på min dator? I mobilen fick jag välja vilken version jag ville använda men här funkar det inte...

• snappi81
    Mamma till Simon skrev 2010-07-02 15:48:10 följande:
    jag har också den gamla
    Såg nu när jag läste på T att det bara va vissa som fått den nya som "prov"..
  • snappi81

Fråga ang överföring till Handelsbanken! Det står att mottagar kontot inte finns och när man kollar på min banks hemsida så står det att man inte ska fylla i nåt clearing utan bara kontonr. Stämmer det? Nån som vet?

Linus 070808 Lucas 090707
  • snappi81
    maggan75 skrev 2010-08-13 13:00:52 följande:
    Vad har du för bank ???
    Nordea
  • snappi81
    Raira skrev 2010-08-15 20:22:01 följande:

Ditt paket från ******* är nu på väg via oss på DB Schenker till dig.
    Du kommer få en avisering via e-post när paketet finns att hämta hos ditt paketombud.

Ditt paket levereras vanligen mellan 2-4 arbetsdagar efter att paketet är skickat från avsändaren. Lite beroende på inlämningstid och var i landet paketet skickas ifrån kan det ibland ta 1-2 dagar extra.

Önskar du följa ditt paket via vår paketsökning, klicka här.

Vänliga hälsningar,
    Schenker Privpak AB

jag väntar på paket men kommer de skicka en e- post till När jag  ska hämta paketet eller måste jag gå ner till mitt ombud och fråga efter den . Fick denna i början av veckansedan ingenting från dem . vill ju inte att den ska vända tillbaka ju .
    Du får ett till när det är framme hos ombudet.
  • snappi81

Nån av er som har en overall till en kille ute i 86? Letat och letar men hittar inget som duger/känns bra...

• snappi81

Snabb fråga då auktionen går ut om några minuter! Hur är molos rånarluvor i strl? Små/stora?

• snappi81

Hur skulle ni göra?

Har en köpare som betalt men när jag skulle försöka boka frakten genom dhl så får jag fel meddelande, det visar sig när jag kollar på hitta att människan har skrivit helt fel postnr. Allt annat stämmer förutom det. Skicka till det postnr jag hittade på hitta eller vänta ett tag till. Lyckas inte få nån mailkontakt med människan..!!

• snappi81
    x karin76 skrev 2010-08-23 20:44:14 följande:
    Om du tar postnumret från Hitta så blir det rätt. Hon kommer ju att få aviseringen till sin mail som vanligt, och paketet hamnar på rätt adress eftersom dhl's sida inte skulle godkänna en felaktig adress och postnr kombination.

Dessutom, postnumret avgör bara vilket ombud som ligger närmast och föreslås i listan, och det går att välja fritt bland de förslag som systemet föreslår. (T ex så ber jag alltid att man väljer nr 2 i listan om det MÅSTE vara dhl man skickar med, för nr 1 ligger toklångt åt fel håll för mig.)
    Det va lite så jag tänkte med. Men blev osäker! Har bokat i "rätt" postnr och aviseringen går ju som du säger till mailen. Det fanns bara ett utlämningställe där dom bodde så det kvittade i det fallet. Men tack för svaret !
Svar på tråden Traderatråden nr 16