Inlägg från: snappi81 |Visa alla inlägg
  • snappi81

Traderatråden nr 16

Scruffy skrev 2010-06-16 14:05:32 följande:
    Hur kan jag göra det när jag inte har något som helst nummer?
    All info finns där, du behöver inget nr. Gå bara på fler alternativ, där finns spåra paket.
    ♥♥♥ Linus 070808 ♥♥♥ Lucas 090707 ♥♥♥
  • snappi81
    Scruffy skrev 2010-06-16 14:11:22 följande:
    Men jag har ju inte sålt varan utan köpt den? Ursäktä, måste vara trög, men jag har aldrig gjort något sådan tidigare
    Samma sak om det är ett köp, gå in på dina köp, klicka på fler alternativ och därefter spåra paket. Då kommer infon fram om hon lämnat in det, får du ingen info så är det inte inlämnat.
  • snappi81
    Linastrumpan skrev 2010-06-16 14:16:47 följande:
    fast det behöver som jag tidigare skrev inte betyda att hon inte lämnat in det bara för att info ej syns. Har varit med om det flera gånger nämligen och även kontaktat schenker agn detta......
    Har aldrig varit med om att det strulat så det kan inte va så vanligt... Använder ofta schenker och det har aldrig blivit fel för mig.. Men visst kan det bli fel ibland även hos dom.
  • snappi81
    StaffenAssar skrev 2010-06-16 20:30:20 följande:
    puh! nu har jag bud på molotröjan och småfolkströjan iaf Fast inget på någon molo-suit, fel årstid kanske?
    Sur jag blir på mig själv, blev helt kär i ditt set med snickarbyxor och t-shirt och tänkte att det ska jag ha! Har haft det i minneslistan hur länge som helst, Men som tur va kollade jag en gång till, det va ju helt fel storlek! Hade varit snyggt och få på den lille en 68 när han har 86! Men det va så fint!!
  • snappi81
    Olivers Mamma skrev 2010-06-16 22:32:37 följande:
    kul
    Betald och klar, samma bank som dig.
  • snappi81
    Stormis skrev 2010-06-17 21:19:29 följande:
    Jag stör mig!
    Har hittat vad som absolut ser ut som en vän (jenny) som hjälper till att trissa buden här. Återkommer på de allra flesta auktionerna. Har anmält, men fler bör väl för att de ska få upp ögonen:
    www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=...
    Tror att det finns en till med i bilden, sökte på avslutade och enligt den har denna personen vunnit en bodysuit som ligger ute igen och där buda samma person igen...
  • snappi81
    Stormis skrev 2010-06-17 22:02:03 följande:
    Jag har också misstänkt fler, men inte orkat dubbelkolla allt igen. Anmäl gärna till T med den informationen. Det är ju liksom bevis för att det är trissning det handlar om!
    Hur gör man det? Är det som vanligt att man skickar ett mail? Och vad vill dom veta?
  • snappi81
    aLttjolajban skrev 2010-06-18 12:54:36 följande:
    Fy vad arg och sårad jag är nu.
    Den som vagn vagnen i veckan vill betala om ca en vecka. Pga pengabrist.Jag sa ja till slut att det var okej med att hon betalar nästa vecka

Nu är problemet att det finns ingen vagn pga att den är stulen!.

Vagnen har stått i trapphuset sista tiden pga platsbrist i lgh.Vår trapp har två portar varav ena inte stängs ordentligt.Den porten drar vi alltid igen på kvällen,tyvärr bryrs sig inte grannarna om den står halvstängd.
    Idag när jag ska ner och hämta vagnen så är den borta!Rynkar på näsanHur gör man nu?
    Vagnen är borta,jag har kollat i området om det ligger slängd.Men den syns inte till.
    Du kan ju inte göra mycket mer än att förklara hur det ligger till och hålla tummarna för att hon tror dig. Tyvärr är det ju många som kör med att saker blir stulna bara för att dom inte fick vad dom ville ha. Hade jag varit du så hade jag nog ringt upp personen i fråga och förklarat över telefon.
Svar på tråden Traderatråden nr 16