Inlägg från: snappi81 |Visa alla inlägg
  • snappi81

Traderatråden nr 16

Vad göra när köparen inte anser att bilden överrensstämmer med objektet? Hade ett par molo byxor ute och nu när hon fått dom så  säger hon att färgerna inte stämmer med bilden. Det kanske dom inte gör helt eftersom dom på bilden  ser lite finare ut än vad dom är. MEN det står klart och tydligt i objekt besk att dom är tvättslitna och vilka färger som är på stjärnorna i detta fallet.. Det är inga jätte summor människan betalat för dom så jag vet inte varför hon gnäller...

♥♥♥ Linus 070808 ♥♥♥ Lucas 090707 ♥♥♥
  • snappi81

grr.. fan va trött jag blir! Människan ger sig ju inte. Idag skriver hon " idag har jag tittat på dom i dagsljus och dom är inte i den färgen som bilden visar!" Försökte förklara för henne igår att bilden inte alltid ger ett rättvist resultat men nej, hon är så jävla säker på att jag har gjort fel.. Jaja, erbjöd henne pengarna tillbaka om hon skickar hit dom igen.. förbannade tjurkossa!!  

• snappi81

Ger mig inte in i disskutionen i den andra tråden men brukar ni som hänger här lägga på för emballage? Själv tar jag bara ut 1kr i emballage men då skickar jag allt i mailingbags. Så jag tycker det är en överenskomlig summa.

• snappi81
    Pumanprinsen skrev 2010-03-24 12:51:52 följande:
    Jag gör det på 80% av fallen.
    Vad är det för summa vi pratar om då? Överdrivna som verkar va i hetluften just nu eller typ 5kr?
  • snappi81
    Pumanprinsen skrev 2010-03-25 14:04:32 följande:
    Nä, provade igen.. Allt ser bra ut till man kommer till sista steget och reggar... Då syns bara dom gamla bilderna.
    Så va det för mig häromdan med, fick för mig att jag skulle ta bättre bilder och lägga in på vissa grejer. Men det funkade inte. Men efter ett tag så såg jag att den gamla huvudbilden visades i listan, men om man gick in på annonsen så låg den jag ville ha "ut" där istället. T har nog nån bugg..
  • snappi81
    Lilla Ego 07 skrev 2010-04-01 14:41:19 följande:
    Provade att lägga ut lite gravidkläder nu. Tog rätt billiga köp nu priser (tycker jag iaf) så får vi hoppas att jag får några sålt. Även om jag ska ha något mer barn i framtiden så lär det ju dröja ett tag och då får jag väl köpa nya isfNån som har sålt gravidkläder?
    Sålde en hel del i höstas, och fick faktiskt väldigt bra betalt för dom. Då va dom ändå använda vi 2st grav.
  • snappi81
    Lilla Ego 07 skrev 2010-04-01 19:07:55 följande:
    Didriksson, säljer det något bra?Har en skaljacka som är för liten  för sonen som jag tänkte lägga ut. Någon som har någon erfarenhet av vad man kan få för peng?
    Har inte sålt några, men däremot kikat på en del annonser för att köpa men dom har gått iväg alldeles för mycket i pris för att va begagnat. Så det är nog säljarens marknad!
  • snappi81

Hur länge skulle ni vänta med neg omdöme på en säljare.. Vann auktion för ca 2 veckor sen, inget vinnarmail dök upp så 3dagar senare skickar jag en förfrågan om detta. Forfarande inget svar. Denna säljare är helt ny på tradera och det kan va så att h*n inte va nöjd med va den gick för.. Köper i vanligtvis inte av "nya" men denna gången tänkte jag att jag skulle göra ett fynd!

• snappi81
    Jessika82 skrev 2010-04-06 20:29:46 följande:
    Jag ska inte sälja mer barnkläder på tradera....
    Tror att dina grejer skulle göra sig bättre som paket..
Svar på tråden Traderatråden nr 16