Traderatråden nr 16
Nån som vet vad man ska välja för bank när man ska göra överföring till denna "Östgöta Enskilda Bank (Danske Bank)." Enligt rulllistan på Nordea finns det 2 olika "Danske Bank" och människan vägrar ju svara på mail.. suck..
Nån som vet vad man ska välja för bank när man ska göra överföring till denna "Östgöta Enskilda Bank (Danske Bank)." Enligt rulllistan på Nordea finns det 2 olika "Danske Bank" och människan vägrar ju svara på mail.. suck..
Va just inne på nån av era sidor, minns inte vems men denna person sålde en babymobil från Ikea, ni vet den populära från ikea med fiskar och folk verkar ju helt galna efter dom! Den va ju uppe i 181kr!!!! Är dom verkligen så poppis? Har ju 2 st liggandes här... Dom kostade ju typ 49kr att köpa ny!?
Nån som vet hur länge ett paket ligger på utlämningsstället när man skickar med dhl? Är det 1 månad som det brukar va? Har en jobbig köpare som varken svarar på mail eller verkar va intresserad av att hämta sin vara. Skickade ett sms till henne nu så får jag väl se. Vad händer annars? Skickas den tillbaka till mig eller?
Vill köpa nåt men hittar INGET!!!
Lite sur över ett omdöme, visserligan pos men kommentaren löd " Bra säljare, men strul med dhl!" Pucko det måste väl folk förstå att att dom inte kör på röda dagar!! ( påskhelgen) Inte nåt jag bryr mig jätte mycket om men ändå, är folk så j***vla dumma att dom inte fattar det!?