Krake skrev 2011-08-17 23:32:30 följande:
Jag sköljer aldrig... varför gör man det? Vi har en hink med lock och inga luktproblem.
Ang. fulla maskiner blandar vi tvätt, blöjor ihop med annat. Inga problem att få det fullt, snarare tvärtom... Sen har vi en nagot mindre maskin än standard också. Inte en pytte, men något nättare.
Hmmm, men sköljer man inte bort det värsta bajset?
Har inte vart inne på ett tag då Pyttisen bara är 9 dar. Så nu börjar jag undra om jag står och sköljer bort dyrbart vatten och tid i onödan....?
Sedan vet jag att det var någon, minns inte vem, som ville att jag skulle skriva nå'n rad när min fina blöjhink anlänt från Minimundus. Hoppas personen ifråga ser mitt inlägg nu då (minns ju inte heller riktigt vad jag skulle skriva...hehe, går bra detta).
Min fina hink är röd som på bilden, rymmer 22L och har ett bra lock och handtag. Den rymmer massor, vår lilla pyttis kissar å bajsar i ett och vi tvättar ca var tredje dag.
Leveransen gick snabbare än jag trodde den skulle i semestertider, dock har jag inte hunnit med internetandet så värst sedan leveransen därför skriver jag först nu.
(Så....om det här inte var den info som önskades så skriv
Hade nog en grov släng av graviditetsdemens för några veckor sedan. Det belönades med världens vackraste Pytteglytt
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
)