• 060810

Småttingar med Knapp -Välkommen alla föräldrar, gamla som nya!

Aha! ;) ja men då vet jag. :) säg bara till om du vill ses nån dag. :) är ni ofta i k-stad? Bara hojta till i så fall. :) hon hade fått granulom. Den skiten är fortfarande kvar men mindre nu.

• 060810

Ok ja säg bara till nästa gång ni är där så kan vi nog komma in o snacka lite. :) väger ni hos Erika då? Det gör vi. Vi går inte ens till BVC.

• 060810

Håller tummarna!! Är ni kvar på tisdag kan jag komma o hälsa på om du vill.

• 060810

Tummeliten: vi finns här för att lyssna! Tyvärr har jag inget bra svar, men hoppas du får hjälp. Vi har haft massiva kräkningar här med men det är nästan borta nu. Vi har fått losec. Har ni provat det?

• 060810

Hoppas det funkar med nya ersättningen. :) enfamil?
    Hoppas de är snälla mot er! ;)

• 060810

Vilken neo läkare har ni?
    Skönt när de lyssnar. :) jag har med fått kämpa som ett djur för allt. :( bäst hjälp har jag fått i Lund.

• 060810

Calogen är en berikning ja, men många har problem med kräkningar av den. Vi har maxijul. Den funkar bra för oss.
    Vilken dietist har ni? Vi har Linda.

• 060810

Krickan: ok då är jag med. Vi har ju nattmatning med pump och sen påfyllnad eller fulla mål under dagen.

• 060810

Tummeliten: hur gammal är det din flicka är? har ni knapp än? jag är så slut här att jag inte orkar läsa på...

Har haft jobbiga dagar här nu och orken finns inte till något längre nu känns det som.. :(

Svar på tråden Småttingar med Knapp -Välkommen alla föräldrar, gamla som nya!