Småttingar med Knapp -Välkommen alla föräldrar, gamla som nya!
Adni: du har så rätt. Jag vet att hon överlever helgen. ;) bara hennes humör jag inte står ut med. Så sur o gnällig och sover uselt.
Adni: du har så rätt. Jag vet att hon överlever helgen. ;) bara hennes humör jag inte står ut med. Så sur o gnällig och sover uselt.
Adni: underbart! ;) (ironi)
Här är det 1.5 års trots. ;)
Men hon åt sin lilla portion gröt men det är det ända hon ätit idag. Snart dags för lunch. ;) får se om det kan passa damen. Tänkte prova en 6 mån burk för det behöver hon inte tugga. ;) blir ju som med gröten då ju tänker jag. Så målet blir 1/2 6 mån burk till lunch men vi får se. ;)
Minihopp: håller tummarna att allt går bra för er!
Vi ska avbryta svältförsöket imorgon. Hon mår inte bra av att ha det så som det är nu. Fullt stöd från Lund och det känns skönt! Pratade med hennes kirurg där och han är inne på min linje och det är skönt. Han säger vad jag tänker. ;) det betyder att jag haft rätt då. ;)
Så imorgon efter jag vägt henne så avbryter vi hela skiten med svält. Hoppas det inte påverkat vikten för mycket.
Adni: men vad trist!! Vi hoppas det funkar bättre nästa gång.
Har du nån länk till filmen? Vill gärna se.
Adni: vad skönt att er tjej är tillbaka! :)
Jag har med fått tillbaka min tjej och idag åt hon 1 msk pasta och 5 små korvbitar!! Glädje i huset kan jag lova!! Hon äter bättre sen jag återgått till att sonda mer. Hon mår nog mycket bättre då.
Bdmc: hälsa Einar från Jonalie! ;)
Einar brukar inte låta någon vänta direkt inte min erfarenhet i a f. ;) har hört av andra med att han är snabb.
Hoppas allt går bra för er. Det är mys att ge mat via munnen så länge de vill ligga där. ;) sen har vi mer mys när hon får via knappen för då sitter hon i mitt knä. ;)
Vid vilken temperatur strular pumpen? Hur fasen löser man det när man är ute? :(
Ok. Vi har compat go.
Då är det kört att ta med den ut nu då. :( är ju typ -4 här i Skåne. :(
Aha! Då får jag testa ta syskonvagnen när vi ska iväg nästa gång. ;)