Julia Romare: vad trist att slemhinnan inte var tillräckligt tjock. Förstår att du är jättebesviken, men det kommer att bli bättre när du äter mer progynon! Så, försök tänka på att det är ett hinder på vägen, och lite försening, men att det inte betyder att det inte ska fungera.
Denna berg och dalbana är inte helt lätt att hantera, men den blir absolut inte bättre av att man anklagar sig själv. Visst, det är lättare sagt än gjort (tro mig jag tyckte riktig illa om min kropp som lyckades få cancer fast jag var 31, åt rätt och motionerade regelbundet...).
Men självklart är det bra att låta känslorna komma ut, att gråta är bara nyttigt! Men du ska se att ET dagen kommer fortare än du tror. Din slemhinna behöver bara lite mer hjälp på vägen, det ordnar sig!
Skickar massor av kramar!
Tatzy: Grattis till ruvarstatusen! Nu håller vi tummarna, och bättre med 3 överlevare än med flera som inte har högsta kvaliten ju!
Emmylou: Hoppas ni får åka snart!
Hinos: Trevlig resa och lycka till!
Själv blir det flyg på torsdag, ägget plockas ut enl senast nytt på fredag eller lördag....Så vi får se.Då är vi förhoppningsvis ett gäng nervösa ruvare snart....
Kram på er!