Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3
Tabasco Grattis!!! Underbart!! Kram!
Tabasco Grattis!!! Underbart!! Kram!
Hej Fröken Bus,
Välkommen! Är nog i samma sits som du, Instituto Bernabeu vill också att jag ska ta ett blodprov den 30/12...
Så jag tänkte ringa dem den 27 och se om man behöver ha en remiss osv...Så vi får se hur det blir. De sa till mig att jag skulle vänta med vanlig test åtminstone 2 dagar. Så jag får se. Just nu har jag inga symptom alls, så jag lutar nog åt att det inte är någonting där....Men som min läjare sa, nu kan du inte påverka något...
Kram o Lycka till!!
Hallo tjejer...
Hoppas alla mår bra och att ni har haft en härlig julfirande! Igor, grattis!
Vi har haft det jättebra, ätit massor, tur att jag bara måste ut med hunden, så att man får sig en rejäl promenad, annars hade jag knappt kunna lyfta mig ur soffan....
Ringde Sophiahemmet på morgonen, och förklarade att läkaren i Spanien ville att jag skulle ta ett blodprov den 30...Då sa den snälla systern att visst kom förbi och hämta remiss, så gör du blodprovet och om du kommer på förmiddagen kan vi be om ett akutsvar...Hjjjääälp???? Jag vet inte om jag vill riskera att få hela nyårsfirandet förstörd...Men å andra sidan är det väl lika bra att veta , någon gång måste man ju ta steget?? Då kan vi planera nästa resa, eftersom vi har ju 4 stycken kvar i frysen trots allt!
Och det kanske inte är helt säkert att det går med ett akutsvar iaf???
Vi ska vara hemma och fira nyår med nära vänner som vet vad vi håller på med, men ändå....samtidigt känns det inte som nåt alternativ att ändra planerna och sitta o deppa på nyårsafton...jag som ju älskar att laga mat....
nej, nu ska jag inte ta ut de negativa känslorna i förväg....det blir som det blir....
Kram på er!
Hej Julia,
Skönt att du mår bättre! Ja, medlidande kan vara ack så jobbig den också, även om man vet att de vill bara väl...
Ja, jag tror inte heller jag kommer att kunna hålla mig (och maken definitivt inte...), så vi får se hur det går. Och annars får vi väl försöka vara synkisar nästa gång du o jag!
Hoppas att besöket hos gyn går bra och att du kan sätta i gång igen så fort du önskar!
Kram!
Julia, vad skönt med en utlandsresa...Då hoppas jag att du får en underbar vår och att du fyller på med energi tills nästa försök!
Vi hörs säkert i tråden...
Kram på dig!
Tack emmylou! Vi hoppas också men jag har inga symptomer... Jaha, nu ska jag inte ta ut något i förskott! Vi får se hur det går... Kram!
Den 30....då ska jag göra ett bloodprov och Sophiahemmet trodde att de kunde be om ett akut svar, med risk att förstöra nyårsfirande... Med gravtest är td den andra januari. Kram
Hej på er,
Vill bara säga att jag tycker att ni är underbara, stöttande och starka kvinnor, och att denna tråd är verkligen en enorm stöd för mig.
Tror att det blev ännu klarare efter den heta diskussion i en annan tråd angående ÄD....(Man slutar aldrig förvånas på vilken empatibrist det finns därute...)
Jag har sällan möt så mycket empati, genuint glädje för andra, och tolerans som här.
Det är så fantastiskt att faktiskt verkligen kunna glädja sig när någon annan får + och veta att man kan komma hit och gråta när en minus visar sig, eller när man knappt orkar med hormonerna eller annat.
Jag önskar verkligen från hela mitt hjärt att alla här får sin efterlängtade + och jag är så glad att ni finns!
Tusen tack tjejer!
Kram,
Hej, det ser inte ut som att jag får svar idag, så det får bli test hemma på söndagen i stället... Gott nytt på er och kram!