• Irma01

Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3

Hej,

Tillbaka från VUL och slemhinnan var 8,5 mm...

Så nu ska det planeras för FET hoppas jag...

Grattis IVFdagar, verkar som om vi är rätt så synkade den här gången...

• Irma01

Snackade just med sköterskan och vi planerar FET nästa fredag, 18/02.

Puss!

• Irma01

Yes...

Hade lite otur med flygbiljetterna, det hade så klart blivit bra mycket dyrare på några få dagar, men men....det är värt alla extra pengar eller hur? Hoppas åtminstone att det blir 15 grader som sist, var helt underbart att sitta vid stranden och faktiskt känna att solen värmer...Vem vet jag kanske även vågar ta en simmtur dagen innan....

Så, nu har jag mycket roligt att se fram emot...först FET, och sedan två veckors "valpledighet" , bara vara hemma och mysa med en 8 veckors valp...hihi...bra också, slipper behöver åka till jobbet på TD om det nu är så att det blir - igen...

Men så ska vi ju inte tänka....

Kram på er!

• Irma01

Hinos, jag ska till Alicante... (men sist regnade det tyvärr en hel del...). med lite tur får vi åtminstone en solig dag Solig.

Fast det är klart hellre helregn och en plus när vi kommer hem än tvärtom, men jag tror inte att vädret har någon påverkan....tur är väl det!

Flyger ni till Riga eller tar ni båten? Vi var där för två år sedan, gamla staden är väldigt trevligt. Och baren uppe på  hotellet (som var den enda hotell som fanns under kommunist tiden kommer inte ihåg namnet nu...) var super...
    Vart bor ni när ni ska dit?

• Irma01

Leia, beglakar verkligen. Skickar massor av kramar.{#emotions_dlg.flower}

Hinos,

Jag tror faktiskt att vi bodde på Valdemars när vi var i Riga. Den andra hotellet är den äldsta hotellet i stan, jag kommer tyvärr inte ihåg namnet men den ligger mitt emot den stora ortodoxa kryrkan, och inte så långt ifrån Valdemars. Kanske de kan hjälpa med namnet på Valdemars?

Kram!

• Irma01

Leia,

Skönt att det inte är kört...Ja, man blir galen på allt detta. Håller tummarna för att det var falsk alarm

Kram!

• Irma01

Ska iväg på FET nästa fredag...

Så vi får se om det blir min tur då eller om det blir samma som sist... Via har 4 i frysen så jag hoppas att 2 kommer att klara upptinningen...

Kram!

• Irma01

Leia,

Vet inte... Kan det vara att slemhinnan är skadad på något sett?

Eller hemorroider? Om du är orolig är det bättre att du kontaktar en läkare direkt, eller gå till apotek?

• Irma01

Lycka till Hoppfull!

Usch, glad är jag att den inte var idag vi skulle flyga från Skavsta....

Hoppas att vädret är bättre nästa fredag...var ju knappt att man tog sig till jobbet!

Kram på er!

Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3