• zasata

Emetofobernas tråd 5

Anonym (M) skrev 2011-01-31 00:07:43 följande:
    VARNING!

Gaaaah! Tror ni inte mellansonen kräktes  i soffan ikväll! Jag har gjort rent soffan med Dax desisoft ytrent & klorinat toalett och hinken han kräkte det mesta i och tvättar filt, kudde & snutten i 90 grader. Tvättat händerna typ en miljon gånger och hängt upp Torky istället för handdukar på toaletterna.
    Undra just om det har något med äldstens kräkning i torsdag att göra eller om det kommer från lekkamraten de hade här igår? Fast han är frisk vad vi vet...
    Hoppas det blir lindrigt för honom. Han brukar vanligtvis drabbas värst :( och så hoppas jag att jag och lillan slipper. Även om jag såklart är illamående nu...inbillning!
    Tur att mannen tar honom inatt Hjärta

Äldstens skolfröken har visst magsjuka också men vad jag vet går det inte i klassen. Hon har kanske fått det från sin 2 åring. Äldsten får hur som helst vara hemma några dagar ändå för han är så förkyld men har sluppit febern idag.
    hur har det gått?

usch jag ahr ont i magen nu med
  • zasata
    middiz skrev 2011-01-31 11:22:03 följande:
    Jag tycker mest synd om mej

Men jösses, har du fått tillbaka synen nu??

En släktning till mej skrev på facebook att hennes son spytt som en gris hela natten. Men hon tror att det är för han får sin 7:e tand?? Inte konstigt att magsjuka går som det gör!!

OT, någon som hafr urinvägsinfektion fast det inte visat på stickan?
    Jag verkar ha det? Doktorn sa att det är "bara" 70% av bakterierna som syns på det testet?
    Någon som vet?
    ja, men precis dunkar på rätt bra.. USCH! Men så länge jag inte kräks så..
    Jag har haft det utan att det visat, det samma gäller protein i urinet. Be dom odla om du är osäker. vanliga stickor kan du köpa på apoteket med 5 för typ 20kr.

Har ni bloggar? 
  • zasata

En dag han mina barn vara på dagis, och nu är sonen sjuk, var fan kommer det i från???!!

• zasata

Och just nu kan jag säga att jag inte orkar bry mig, torkat kräk och allt

• zasata

Har jätte ont nu kallavettas och vet inte var jag ska ta vägen, är skittrött men kan inte sova för det gör så ont!!!!

• zasata

Nu har det går 1½ dygn så i morgon 48 timmar och barnen skulle till dagis, nu ligger dottern och klagar på magont! GAH!!!  Vet att hon gör det ibland, men fel läge nu..
    Hon har hostat mkt i dag med så hon hållt på att kräkas...ÅÅÅ!!! 

• zasata

Åt köptA pannkakor nu som smakade konstigt :(

Svar på tråden Emetofobernas tråd 5