Emetofobernas tråd 5
I morgon ska jag tillbaka till jobbet, gått 9 dygn sen hon kräktes. Vågar man använda toan tro?
I morgon ska jag tillbaka till jobbet, gått 9 dygn sen hon kräktes. Vågar man använda toan tro?
Klorin har jag redan ställt där, gjorde jag samma vecka jag började.. Ja jag tycker ju med dom bör insolera men icke. Förra året var vi där med Ebba i april, både hon och sambon hade haft magsjuka, sen hade hon diarré och fick krup, åkte dit. Han sa hon var dålig men fick sitta i väntrummet! Tur för dom att hon var så lös att hon gick med på blöja, för hon var egentligen blöjfri.
Ja det är äckligt! Om man har magsjuka, är sänkan hög då? Eller syns det inte? Kul att dottern vägrar sova!!
Nästan framme på jobbet! Ont i magen mår illa, kan inte äta underbart.
Fan så ont i magen och mår illa nu!!
Ja hela dagis kan ju faktiskt intebli sjuka,och barnet KAN ha satt i halsen tex.
kopierar från emetofobi.se jag e skit rädd nu!
Idag vid 15 tiden började jag få ont i magen, liksom mitt på vid navlen och runt om.
gick inte över och tog lite primperan och det kändes lite bättre med illamåendet.
Den börjar försvinna och illamåendet kommer tillbaka. Jag åt två makor, men det var inte alls gått. kallsvettas fram och tillbaka.
Nu har jag så ont i magen igen, mår mer och mer illa. yrsel och skakar, säkert lite panik, men känns inte alls som det brukar utan bubblar och mer mer runt hela magen.. fan fan fan!
är inte trötthet ett tecken på magsjuka med?