• Fiffa5

Sytråden spinner vidare - lila tråd

Du och Jag ver2 skrev 2010-10-20 21:09:28 följande:
    YES!!!! Nu har de hittat paketet Hämta ut å tvätta innehållet fort som attans imorn. Haha - tur vi har bastu - perfekt att ha på låg temperatur å torka tyger på (så kommer den till andvändning också )
    Vad skönt att paketet kom fram!!  
  • Fiffa5
    Du och Jag ver2 skrev 2010-10-20 21:29:01 följande:
    ja - å haha - när jag skrev in myspys.se - så kom jag till en lösenordsskyddad sida där meddelandet var "uh-uh-uuuuh" så ja, man kan ju gissa vad den platsen har för innehåll....
  • Fiffa5
    Ogabinne skrev 2010-10-20 21:45:02 följande:
    Hahaha jag skrattar ihjäl mig. Ballat ur totalt!
    Kanske skulle du& jag och jag slå ihop! Du har ju adressen och jag mailen!
    Skrattar!!!!    
  • Fiffa5

Var kan man hitta bra snöre att ha i midjan på byxor? Eller är det bättre att använda sån resår man kan reglera längden på?

Så svårt att få midjan rätt när man syr byxor till andras barn tycker jag!  Hur gör ni??

• Fiffa5
    Jalapeno skrev 2010-10-22 20:38:22 följande:
    låter bra att hon försöker
    jag har inte heller beställt sen hon började med hela metrar
    Jag kom på en lösning, som jag såg i en annan webshop. Hon skulle kunna lägga in priset för en halvemeter i stället, och vill man ha en hel meter får man välja "2" då.   Då skulle man kunna köpa halvmetrar också...

Fast det kanske ser konstigt ut att ha pris per halvmeter på allt tyg.  Men hon skulle ju kunna ha så tills hon löst problemet... 
  • Fiffa5
    Ogabinne skrev 2010-10-23 11:47:36 följande:
    Det finns ju dom som har så. Och även pris per DM. Vilket jag tycker låter jättebra! 1 meter blir 10 om de tar betalt per DM, är ju inte svårt. Då kan man som jag då om jag ska sy byxor till mina köpa 8 dm, så slipper jag slänga 2 dm tyg eller få massa spill över som inte används.
    Ja, jag tycker också att det är bra, om man nu inte kan välja tex 0.8 m direkt.
  • Fiffa5
    Brooks skrev 2010-10-23 15:01:01 följande:
    Jättefina! 

Dessa är min skörd för dagen. Plus en mössa till sambon, men han vill inte vara med på bild

Fint! Var kommer det rosa tyget ifrån?
  • Fiffa5
    Fiffa5 skrev 2010-10-23 16:09:09 följande:
    Fint! Var kommer det rosa tyget ifrån?
    Hittade nu att det kommer från Mjuka Tyger, så jag svarar på mitt eget inlägg!
Svar på tråden Sytråden spinner vidare - lila tråd