Någon mamma som söker vänskap?
Hej allihopa!!!
Jag undrar om det finns några mammor därute som söker vänskap med andra mammor?
Eller kanske bara prata om våra barn.
I så fall kan ni väl skriva ett par ord?
Hade varit roligt!!
Hej allihopa!!!
Jag undrar om det finns några mammor därute som söker vänskap med andra mammor?
Eller kanske bara prata om våra barn.
I så fall kan ni väl skriva ett par ord?
Hade varit roligt!!
Jag söker vänskap!
Såg i din press att du också har tre barn och att de är i ungefär samma åldrar som mina. Jag har Erik 6 år, Emma 3 år och Elias som är drygt ett.
Vi bor i Göteborg i vårt hus som vi just nu bygger till och renoverar.. Ett jobb utan slut känns det som ibland.
Jag är hemma och är mammaledig fortfarande men ska börja jobba efter sommaren hoppas jag. Har inget jobb att gå tillbaka till då mitt vick gått ut under tiden jag har varit hemma så jag ska ge mig ut på arbetsmarknaden och söka söka söka. Hoppas att det ska gå vägen.
Jaja lite om mig då. Hoppas att fler hänger på
Va roligt!!! Själv har jag tänkt att vara hemma iaf 2 år till Har inte heller något jobb att gå tillbaka till... Idag är en sån dag som man tror att man är ensam i världen om att sitta hemma och fundera och inte har så värst mycket för sig...
Vad jobbade du med innan du blev mammaledig??
Passar på att säga hej jag med! Alltid kul att få kontakt med andra mammor som har barn i min dotters ålder:)
Här är en till!
Har 2 skruttar. Fanny 3 och My 1. bor i liiiten by i västergötland. Är just nu mammaledig och maken är yrkes officer.
Här är en till. Mamma till en kille på två år. Bor i ett litet samhälle i Västergötland.
Här är en mamma till två barn
Lite om vad som hänt i helgen....
I lördags Var jag, madicken och rasmus hemma hos min mamma och middag. Sedan åkte vi hem till en kompis och fick två stycken silver hajar till vårat akvarium. Dom är jätte fina. På söndagen var det som vanligt körigt... först hockey skola för niklas och sen linedance för mig... då hade jag barnen med mig och det gick faktisgt väldigt bra alla var lugna och fina... satt och tittade på i 1.5 timma... helt otroligt!!!!
Todde jag aldrig skulle fungera!!!
Ja det är väl de som har hänt här i helgen... vad har hänt hos er???