Någon mamma som söker vänskap?
Hej allihopa!!!
Jag undrar om det finns några mammor därute som söker vänskap med andra mammor?
Eller kanske bara prata om våra barn.
I så fall kan ni väl skriva ett par ord?
Hade varit roligt!!
Hej allihopa!!!
Jag undrar om det finns några mammor därute som söker vänskap med andra mammor?
Eller kanske bara prata om våra barn.
I så fall kan ni väl skriva ett par ord?
Hade varit roligt!!
Här man man ju hänga på...Har tre barn, 1, 4 og 7 år.
Har också en klätterapa...klättrar på stolar och bord..
Hon är duktig på lekplatsen med. Det var en tåglekställning med tunnel, och en bro, där man ska gå på hängande plank (men med underlag några cm. under), sen slutar det med en rutchekana.
Började hjälpa henne i rutchekanan, men testade att sätta henne in i tunneln...Hon kröp till bron, och där tog hon sig över planken, en efter en... Sen åkte hon på mage ner för rutchekanan...(med benen först, som tur var
)
Jobbig period just nu. Usch önskar att jag kunde bara slappna av och tänka att allt kommer att lösa sig men det går bara runt runt i skallen.
Ska börja jobba nu till sommaren igen efter lååååång mammaledighet. Har i stort sett varit hemma förutom ett halv år sedan min store grabb föddes. Han är sex år nu.. Allt hade varit kul och jag ser verkligen fram emot att börja jobba igen men jag har ingen tjänst att komma tillbaka till. Hade ett vick som gick ut medans jag har varit hemma.
Har så smått börjat söka lite jobb men det är svårt då de vill att man ska kunna börja snart om man söker nu. Jag kan ju inte börja förrän juni/juli.
Känns så osäkert nu. Vill bara veta att allt kommer att ordna sig med jobb. Känns surt att jag inte riktigt kan njuta av sista tiden hemma med barnen.
Depp idag....
Hur är det med alla mammor idag då
Här är barnen sjuka för tillfället. Både Emma och Elias har dragit på sig något elakt luftvägsvirus. Blä! Infektionsastman är i full gång så det är täta inhalationer med mediciner här hemma nu. Det värsta är ju att de sover sååå dåligt på nätterna när det är så här. Maken jobbar borta hela veckan och kommer hem på fredag. JOY! -Not!
Jag vill ha ett liv!
Jaja på det roliga sidan så ska jag ha träff imorgon och visa kollektionen. Det ska bli mysigt och kul. Längtar! och barnvakt har jag fixat
Nu ska jag ta en promenad med mina sjuklingar i vagnen. Uteluften gör gott för luftrören.
Hur är det med er andra? Fler med sjuka barn?
Ha de!