• Saphire

Någon mamma som söker vänskap?

Hej allihopa!!!

Jag undrar om det finns några mammor därute som söker vänskap med andra mammor?

Eller kanske bara prata om våra barn. 

I så fall kan ni väl skriva ett par ord? 

Hade varit roligt!!

• Svar på tråden Någon mamma som söker vänskap?
  • Ankan1982
    lillamajsan skrev 2010-05-05 06:53:29 följande:
    nej vad tråkigt =(Hoppas att det vänder snart.Jag är också arbetslös och vet hur det känns att inte få ett jobb, det tar så mycket energi....
    lite för mycket energi o det känns ju i plånboken oxå
  • Ankan1982
    CamillaJ82 skrev 2010-05-06 09:55:37 följande:
    Hallå. Får jag vara med här? Har en dotter på snart 8 månader=)
    hej självklart får du det.

Grattis i efterskott för din dotter!
  • lillamajsan

Hej på er all!!!

Idag fyller våran lilla Måns 1 år, kan inte fatta att det va ett år sen jag låg på förlossningen...
    tiden har gått för fort...
    men en underbar tid =)

• Ankan1982
    lillamajsan skrev 2010-05-06 10:59:11 följande:
    Hej på er all!!!Idag fyller våran lilla Måns 1 år, kan inte fatta att det va ett år sen jag låg på förlossningen...tiden har gått för fort... men en underbar tid =)
    grattis till lilla måns på den stora dagen
  • Erkens mamma

Ja tiden bara försvinner iväg! Äldste sonen har snart avslutat ett år i skolan. Hjälp tycker inte det var länge sedan han låg i barnvagnen och sov...

Grattis Måns i efterskott

• Den som Längtar

får man hoppa på här?
    Har en dotter på 3 månader är gravid igen men vi vet inte om vi kommer kunna behålla :(

bor i sthlm

• Ankan1982
    Den som Längtar skrev 2010-05-08 00:07:49 följande:
    får man hoppa på här?Har en dotter på 3 månader är gravid igen men vi vet inte om vi kommer kunna behålla :(bor i sthlm
    hej. Det lät ju inget kul..klart du får hoppa in

Hoppas det ej är ngt allvarligt
  • Den som Längtar
    Ankan1982 skrev 2010-05-09 15:33:53 följande:
    hej. Det lät ju inget kul..klart du får hoppa in Hoppas det ej är ngt allvarligt
    nejdå inget allvarligt, trodde ja va skyddad av amning då bvc och mvc sa det men men, vi håller på och ska flytta till större och så, så vi vet ännu inte hur ekonomin kommer tillåta det, sen tror sambon att det blir förlitet med 68kvm på 2 barn och 2 vuxna, samt att han vill kunna ge all tid till Nea
  • Ankan1982
    Den som Längtar skrev 2010-05-09 16:06:31 följande:
    nejdå inget allvarligt, trodde ja va skyddad av amning då bvc och mvc sa det men men, vi håller på och ska flytta till större och så, så vi vet ännu inte hur ekonomin kommer tillåta det, sen tror sambon att det blir förlitet med 68kvm på 2 barn och 2 vuxna, samt att han vill kunna ge all tid till Nea
    jaha vad jobbigt.. =/

Då måste ni ta beslut om rätt snart va
Svar på tråden Någon mamma som söker vänskap?