• Saphire

Någon mamma som söker vänskap?

Hej allihopa!!!

Jag undrar om det finns några mammor därute som söker vänskap med andra mammor?

Eller kanske bara prata om våra barn. 

I så fall kan ni väl skriva ett par ord? 

Hade varit roligt!!

• Svar på tråden Någon mamma som söker vänskap?
  • Erkens mamma
    Saphire skrev 2010-03-08 09:16:30 följande:
    Lite om vad som hänt i helgen....I lördags Var jag, madicken och rasmus hemma hos min mamma och middag. Sedan åkte vi hem till en kompis och fick två stycken silver hajar till vårat akvarium. Dom är jätte fina. På söndagen var det som vanligt körigt... först hockey skola för niklas och sen linedance för mig... då hade jag barnen med mig och det gick faktisgt väldigt bra alla var lugna och fina... satt och tittade på i 1.5 timma... helt otroligt!!!!Todde jag aldrig skulle fungera!!! Ja det är väl de som har hänt här i helgen... vad har hänt hos er???
    Hehe vad lustigt.. Vi har också ett akvarium -malawiciklider och jag dansar latinamerikanskt... Håller kurs för nybörjare en dag i veckan.

Inte dåligt att barnen kunde sitta stilla så länge och kolla -är impad!

Här var helgen ganska körig. Maken var med på den stora militärövningen här i Göteborg och gick av klockan 17 på lördagen. Klockan 18 var vi på fest hos hans syrra som gifte sig i all enkelhet för någon månad sedan. Söndagen var vi trötta som attans och barnen med. Vi tog en långpromanad i solen och handlade lite. Och hoppade faktiskt över Eriks innebandy då vi alla behövde vila. Han höll tom på att somna i soffan på eftermiddagen vilket ju aldrig händer. Han är ju ett energiknippe utan dess like annars.

Denna veckan är har ganska lugnt. Inga snickare på plats just nu. Vi väntar på lite bättre väder för att göra resten nu. Är mycket ute arbete kvar nu.
  • Saphire

Min kommande vecka är oxå ganska lugn... vilket jag tycker är ganska tråkigt för då blir man oftast sittande här och kommer inte ut å träffar folk...

men samtidigt lite skönt.......

• Anna o Leia

Igår fyllde min lilla dotter 2 år! Det blev en massa söta kakor och en fin rosa tårta med hennes favorit figurer på:) (igglepiggle) Och allt gjorde jag själv! hihi:) e dock skönt att stressen över kalaset är över.. Nu e det snart min tur, fyller år de 24e..då e det dags igen:)

• Ankan1982
    Saphire skrev 2010-03-08 09:16:30 följande:
    Lite om vad som hänt i helgen....I lördags Var jag, madicken och rasmus hemma hos min mamma och middag. Sedan åkte vi hem till en kompis och fick två stycken silver hajar till vårat akvarium. Dom är jätte fina. På söndagen var det som vanligt körigt... först hockey skola för niklas och sen linedance för mig... då hade jag barnen med mig och det gick faktisgt väldigt bra alla var lugna och fina... satt och tittade på i 1.5 timma... helt otroligt!!!!Todde jag aldrig skulle fungera!!! Ja det är väl de som har hänt här i helgen... vad har hänt hos er???
    Denna helg har varit väldigt avslappnad då min son varit ganska så sjuk.
    Vi var i ett shoppingcenter & köpte lite mat och lät barnen leka.

annars inget spec
  • Saphire
    Ankan1982 skrev 2010-03-08 14:35:12 följande:
    Denna helg har varit väldigt avslappnad då min son varit ganska så sjuk.Vi var i ett shoppingcenter & köpte lite mat och lät barnen leka.annars inget spec
    Det lät ju inte så bra... hur e det med honom nu då?? inget allvarligt bara hoppas jag!!!
  • Saphire
    Anna o Leia skrev 2010-03-08 12:46:47 följande:
    Igår fyllde min lilla dotter 2 år! Det blev en massa söta kakor och en fin rosa tårta med hennes favorit figurer på:) (igglepiggle) Och allt gjorde jag själv! hihi:) e dock skönt att stressen över kalaset är över.. Nu e det snart min tur, fyller år de 24e..då e det dags igen:)
    va duktig du är!!! {#lang_emotions_laughing} det hade jag aldrig haft tålamod till...{#lang_emotions_tongue_out}
  • Ankan1982
    Saphire skrev 2010-03-08 16:36:21 följande:
    Det lät ju inte så bra... hur e det med honom nu då?? inget allvarligt bara hoppas jag!!!
    han har haft halsfluss så han knappt kunnat prata eller äta men nu mår han bra igen
  • Saphire
    Ankan1982 skrev 2010-03-08 16:39:31 följande:
    han har haft halsfluss så han knappt kunnat prata eller äta men nu mår han bra igen
    usch va hemst!! stackarn.... skönt att han är bra igen!!!

min lille pojk har två tänder på g samtidigt nu. han är såååå gnällig. men man vet ju varför så det är lite lättare att ha förståelse.... men guud va påfrestande det är!!!!
  • Ankan1982
    Saphire skrev 2010-03-08 16:45:37 följande:
    usch va hemst!! stackarn.... skönt att han är bra igen!!!min lille pojk har två tänder på g samtidigt nu. han är såååå gnällig. men man vet ju varför så det är lite lättare att ha förståelse.... men guud va påfrestande det är!!!!
    Stackare tillbaka då hehe. kan du inte ge lite alvedon eller så? har du en sådan bitring som man lägger i frysen?

Dom gillar min dotter men hon har nu åtta små tänder.

och gnager på allt =)
  • SchumiFerrari

Hej tittar in här. Har en kille på 2 år och en på 6,5 månader...

Muppen mars-08 Smurfen aug-09
Svar på tråden Någon mamma som söker vänskap?