• Saphire

Någon mamma som söker vänskap?

Hej allihopa!!!

Jag undrar om det finns några mammor därute som söker vänskap med andra mammor?

Eller kanske bara prata om våra barn. 

I så fall kan ni väl skriva ett par ord? 

Hade varit roligt!!

• Svar på tråden Någon mamma som söker vänskap?
  • Erkens mamma

Herrejisses vart tar våren vägen?

Här är så mycket på gång att jag knappt hinner med. Köket renoverat -maken bara jobbar och jobbar - barnen har skolutflykter och avslutningar till höger och vänster - jag söker jobb som besatt - Här är verkligen fullt upp.

Hur har ni det i vårruset?!

• Ankan1982
    Erkens mamma skrev 2010-05-01 21:16:57 följande:
    Herrejisses vart tar våren vägen?Här är så mycket på gång att jag knappt hinner med. Köket renoverat -maken bara jobbar och jobbar - barnen har skolutflykter och avslutningar till höger och vänster - jag söker jobb som besatt - Här är verkligen fullt upp.Hur har ni det i vårruset?!
    Är du oxå arbetslös?
  • Erkens mamma
    Ankan1982 skrev 2010-05-01 21:20:12 följande:
    Är du oxå arbetslös?
    Ja och nej... Jag har inget jobb att gå tillbaka till nu när föräldraledigheten tar slut om en månad eller två. Jobbade på vick mellan barnen och hoppas nu på att få någon mer varaktig tjänst.

Så än är jag inte arbetslös utan föräldraledig. Om det nu egentligen gör någon skillnad?! Hoppas att jag ska lyckas hålla mig undan från a-kassan.

Hur är det för dig?
  • Ankan1982
    Erkens mamma skrev 2010-05-03 10:54:28 följande:
    Ja och nej... Jag har inget jobb att gå tillbaka till nu när föräldraledigheten tar slut om en månad eller två. Jobbade på vick mellan barnen och hoppas nu på att få någon mer varaktig tjänst.Så än är jag inte arbetslös utan föräldraledig. Om det nu egentligen gör någon skillnad?! Hoppas att jag ska lyckas hålla mig undan från a-kassan.Hur är det för dig?
    `jag går på alfakassan
  • lillamajsan

Hej!!!
    kikar in här..
    har en son som fyller 1år på torsdag..

Vad roligt men en vänners tråd =)

• Ankan1982
    lillamajsan skrev 2010-05-03 14:42:35 följande:
    Hej!!! kikar in här..har en son som fyller 1år på torsdag..Vad roligt men en vänners tråd =)
    Välkommen hit
  • Erkens mamma

Ååååhhh är så himla nervös!!! Vi är två kandidater kvar till en tjänst som jag har sökt och sååå gärna vill ha. De skulle ringa våra referenser idag och lämna besked imorgon om vem det blir som får tjänsten. Vill vill vill. Hur ska man kunna sova inatt då? Tankarna kommer att mala och mala i skallen hela natten...

Håll tummarna för mig alla, snälla. Hade varit sååå tok bra om det hade gått vägen.
    För bra för att vara sant?! -Nej då! Jag är grym och kommer att få den eller hur?! Hjälp!

• Lottalök

Hej
    Skriver några rader här. Har inte läst tidigare inlägg. Jag vill gärna träffa fler vänner. Jag bor i Dalarna (rättvik) Har en dotter på 2 år och två bonusbarn som är 4 1/2 och 6 1/2 år.
    Skulle vara kul att träffa nya vänner. Tappade många vänner sedan jag fick barn. Även kul att träffa andra som lever liknande liv som mig.

• Erkens mamma

Nej, det var inte min tur denna gången. Jobbet gick till den andra kandidaten. Skit! Ville verkligen ha detta jobbet. Deppar idag

• lillamajsan
    Erkens mamma skrev 2010-05-04 21:30:03 följande:
    Nej, det var inte min tur denna gången. Jobbet gick till den andra kandidaten. Skit! Ville verkligen ha detta jobbet. Deppar idag
    nej vad tråkigt =(

Hoppas att det vänder snart.

Jag är också arbetslös och vet hur det känns att inte få ett jobb, det tar så mycket energi....
Svar på tråden Någon mamma som söker vänskap?