Inlägg från: Ankan1982 |Visa alla inlägg
  • Ankan1982

Någon mamma som söker vänskap?

Här är en sthlms mamma på snart 28år som gärna skaffar nya kontakter =)

Har två busungar en son på snart 5år och en dotter på 1år

• Ankan1982

Här är en mamma till två barn

• Ankan1982
    Saphire skrev 2010-03-08 09:16:30 följande:
    Lite om vad som hänt i helgen....I lördags Var jag, madicken och rasmus hemma hos min mamma och middag. Sedan åkte vi hem till en kompis och fick två stycken silver hajar till vårat akvarium. Dom är jätte fina. På söndagen var det som vanligt körigt... först hockey skola för niklas och sen linedance för mig... då hade jag barnen med mig och det gick faktisgt väldigt bra alla var lugna och fina... satt och tittade på i 1.5 timma... helt otroligt!!!!Todde jag aldrig skulle fungera!!! Ja det är väl de som har hänt här i helgen... vad har hänt hos er???
    Denna helg har varit väldigt avslappnad då min son varit ganska så sjuk.
    Vi var i ett shoppingcenter & köpte lite mat och lät barnen leka.

annars inget spec
  • Ankan1982
    Saphire skrev 2010-03-08 16:36:21 följande:
    Det lät ju inte så bra... hur e det med honom nu då?? inget allvarligt bara hoppas jag!!!
    han har haft halsfluss så han knappt kunnat prata eller äta men nu mår han bra igen
  • Ankan1982
    Saphire skrev 2010-03-08 16:45:37 följande:
    usch va hemst!! stackarn.... skönt att han är bra igen!!!min lille pojk har två tänder på g samtidigt nu. han är såååå gnällig. men man vet ju varför så det är lite lättare att ha förståelse.... men guud va påfrestande det är!!!!
    Stackare tillbaka då hehe. kan du inte ge lite alvedon eller så? har du en sådan bitring som man lägger i frysen?

Dom gillar min dotter men hon har nu åtta små tänder.

och gnager på allt =)
  • Ankan1982
    SchumiFerrari skrev 2010-03-08 16:50:00 följande:
    Hej tittar in här. Har en kille på 2 år och en på 6,5 månader...
    Välkommen SchumiFerrari!

hoppas att allt går med dina små barn. Har ju två barn själv oxå en son och en dotter,
  • Ankan1982
    lahja1 skrev 2010-03-08 16:55:31 följande:
    hej här är en mamma till:) har en dotter på 2 1/2. Min sambo jobar också borta och det kan bli långa ensamma kvällar när dottern somnat...
    hej hej. här är en två barns mamma
  • Ankan1982
    SchumiFerrari skrev 2010-03-08 17:02:03 följande:
    kan ju säga att det är full fart iaf.... 
    menar du hon klättrar på allt och river o sliter i lgh då hon lärde sig gå 3 dgr innan 1årsdagen
  • Ankan1982
    lahja1 skrev 2010-03-10 21:50:30 följande:
    själv då?
    det är bara bra, det lät som en kämpig dag
Svar på tråden Någon mamma som söker vänskap?