• Saphire

Någon mamma som söker vänskap?

Hej allihopa!!!

Jag undrar om det finns några mammor därute som söker vänskap med andra mammor?

Eller kanske bara prata om våra barn. 

I så fall kan ni väl skriva ett par ord? 

Hade varit roligt!!

• Svar på tråden Någon mamma som söker vänskap?
  • Saphire

Va roligt!!! Själv har jag tänkt att vara hemma iaf 2 år till {#lang_emotions_smile} Har inte heller något jobb att gå tillbaka till... Idag är en sån dag som man tror att man är ensam i världen om att sitta hemma och fundera och inte har så värst mycket för sig...
    {#lang_emotions_wink}
    Vad jobbade du med innan du blev mammaledig??

• Saphire
    Erkens mamma skrev 2010-03-06 14:31:07 följande:
    Jag jobbar som ekonomiansvarig på små/medelstora företag och sköter deras bokföring och löner och så.  Så jag tror inte att det ska vara så svårt att hitta en tjänst även om det kan vara svårare att hitta något fast..Jag börjar bli ganska trött på att vara hemma nu. Har varit hemma sedan Erik kom för sex år sedan med undantag av ett halvår. Nu säljer jag lite barnkläder på homeparty ibland för att komma ut och det hjälper mot rastlösheten lite. Min man veckopendlar också så det är väldigt ensamt hemma på vardagarna. Jag och barnen -alltid. Mysigt men ibland lite ansträngande att inte ha vuxna omkring sig. Vad jobbar du med när du inte är hemma med barn?Vi ska iväg ikväll men nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 15,30. Då ska vi åka och hämta maken och sedan ska vi på fest ikväll hos svägerskan. Ska bli kul men jag har ingen aning om vad jag ska sätta på mig..Vart bor ni?
    Vi bor i berghem. Det ligger mitt emellan Göteborg- Borås och Varberg.
    Jag jobbade som undersköterska innan men det var inget jag trivdes med så mycket... Kanske för att det var Dementa personer jag jobbade med... jag vet inte. men det är inget som lockar mig att gå tillbaka till iaf.