• Anonym

Vilken typ av tjej gillar ni?

Till alla tjejer som har sex med tjejer eller skulle vilja testa det.

Vilken typ av tjejer är ni intresserad av?

Alltså utseendemässigt? Gillar ni tjejer som är/ser ut som som er eller vill ni han något helt annat?

Vilken typ av kroppsform/hårfärg/stil gillar ni? Brösttstorlek, smal/mullig,  lång/kort? Yberfeminina eller mer butch? osv..

• Svar på tråden Vilken typ av tjej gillar ni?
  • Bystomanen

Anonym skrev 2011-07-13 15:55:40 följande:
    Kurviga tjejer med fylliga bröst, minst D-kupa gärna större. Om man bara ska gå efter utseende då!

Anonym (Så förälskad!) skrev 2011-07-13 20:10:41 följande:

Då är vi två!!!
    Nej....vi är tre!!...härligt med mulligt.....
  • alarik82
    Bystomanen skrev 2011-07-19 23:00:05 följande:
    Anonym (Så förälskad!) skrev 2011-07-13 20:10:41 följande:
    Då är vi två!!!
    Nej....vi är tre!!...härligt med mulligt.....
    vi är fyra =) dock har inte min flickvän stora bröst, men man kan ju inte få allt :P
  • bellzan

Mörkhåriga tjejer, normal långa (e själv 180 o det kallar jag inte normalt), med former/kurvor och handfulla bröst!Skrattande Normal klädstil.

• alarik82
    bellzan skrev 2011-07-21 00:41:54 följande:
    Mörkhåriga tjejer, normal långa (e själv 180 o det kallar jag inte normalt), med former/kurvor och handfulla bröst!Skrattande Normal klädstil.
    beror ju på hur stora h'änder man har :P
  • Anonym (bitjej sthlm)

lever som hetero just nu, är gift och har barn mm. Men jag är bi och har även levt med tjejer tidigare. saknar det enormt mycket ibland.... Jag gillar tjejer som är feminina/kvinnliga,  gärna stora bröst och rumpa som syns och känns  
    Men jag märkte det, när jag levde som bi, att det egentligen inte spelar så stor roll. När man väl tänder til så kan det vara på någon som inte alls uppfyller de gamla dröm-kraven hehe. Jag blev supertänd på en tjej som var lång, smal, lite killig men klädde sig i kjol och klänning, och ååå så läcker.  hmm. saknar det!

• bellzan
    alarik82 skrev 2011-07-21 14:58:19 följande:
    beror ju på hur stora h'änder man har :P
    Haha okej men kanske inte om man har pyttehänderna då! Men jag har ju då normalstora händer (dock väldigt långa fingrar) så för mig e det perfekt ;)
  • Anonym (krossat hjärtat)

Jag kan bara hänvisa till den absolut vackraste kvinnan jag sett (och fått mitt hjärta krossad av), hon har långt blont hår, underbart vackra blå ögon, perfekt lagom tränad kropp, bröst som passar i händerna... Men generellt sett så är "less is more" när det kommer till bröst! Men är övertygad om att när kärleken slår till så tar den inte hänsyn till något... (är solo o saknar nån att krama...)

• Anonym (Effu)
    Anonym (krossat hjärtat) skrev 2011-07-23 00:12:14 följande:

Jag kan bara hänvisa till den absolut vackraste kvinnan jag sett (och fått mitt hjärta krossad av), hon har långt blont hår, underbart vackra blå ögon, perfekt lagom tränad kropp, bröst som passar i händerna... Men generellt sett så är "less is more" när det kommer till bröst! Men är övertygad om att när kärleken slår till så tar den inte hänsyn till något... (är solo o saknar nån att krama...)

Låter som en kopia av mitt X....ihop i 20 år och sedan-poff- gone....
Svar på tråden Vilken typ av tjej gillar ni?