• Anonym

Vilken typ av tjej gillar ni?

Till alla tjejer som har sex med tjejer eller skulle vilja testa det.

Vilken typ av tjejer är ni intresserad av?

Alltså utseendemässigt? Gillar ni tjejer som är/ser ut som som er eller vill ni han något helt annat?

Vilken typ av kroppsform/hårfärg/stil gillar ni? Brösttstorlek, smal/mullig,  lång/kort? Yberfeminina eller mer butch? osv..

• Svar på tråden Vilken typ av tjej gillar ni?
  • Thaleya

antingen som mig.
    smal, medelstora tuttar. 165-169 lång.
    vit eller mulatt. LÅNGT BRUNT/SVART HÅR!
    busig, självsäker, snäll och ändå lite halvblyg ibland.

Eller som Danny i Tila Tequila serien, eller Samantha Ronson.

• Anonym (R)

Har precis sett Rizzoli & Isles. Och de vore ett så perfekt par. Men men. Angie Harmon är galet söt. Men jag tror det är hennes röst och kroppspråk som gör mycket av det =)

• Anonym (Crazy)

Har bara haft sex med en tjej och hon är även den enda jag tänt på så jag tror:

Längre än mig, jag är 160 så gärna 170 eller mer, och lite äldre.. Inte kvinnlig i stilen men inte jätte butch heller, lite större jeans och inte för tighta tröjor.. Hårlängd eller smink spelar inte så stor roll. Kroppsformen ska vara ganska slank, fina armar och ganska små bröst.. Vackra ögon som bara med blicken kan säga vad hon vill och ett fint leende.
    Till sättet får hon gärna veta vad hon vill och även vara den som tar kontrollen men även kunna släppa den ibland ;)
    Sen ska vi ju självklart klicka som personer, hon ska vara öppen, busig och ha humor :)

• alarik82

jag tycker inte om för smala tjejer. å inte sånna som sminkar sig för mycke, de gör mig sååå avtänd, lagom bröst. absolut inte sånna som tycker att dom är så snygga å fåfänga... nej usch

• Anonym (kär)

Jag är för första gången riktigt riktigt kär i en tjej!

Hon är världens vackraste med stora bruna rådjursögon och lååånga fransar, en söt mun och långt tjockt lockigt hår. Älskar hennes bröst (trodde inte jag va så fixerad vid bröst innan Skrattande) och hon har en väldigt kurvig och sensuell kropp. Dessutom får hennes spännande piercings mig att gå igång lite extra Tungan ute.

Utöver detta så är hon otroligt snäll och omtänksam med lite kaxighet i rätt lägen.

Behöver jag säga att hon har kollrat bort mig totalt? Solig

• Anonym

Jag är en femme tjej även om jag har haft superkort hår klädde mig i rutiga skjortor så är jag femme.

Men jag är lite svag för butch tjejer, lite manhaftiga. Men jag ser helst långt hår på dom och det ska finnas bröst. Bröst är så kvinnligt och det är en kvinna jag vill vara med. Längd och vikt är utav mindre betydelse...fast jag har heldre mer än mindre.

• Anonym (ömsinta!)

Ska vara en ganska kort tjej, som mig själv, kurvig med stora bröst och ÖMSINT och mjuk till sättet och i sängen!

• HäckHäxan
    Anonym (kär) skrev 2011-07-06 03:36:22 följande:
    Jag är för första gången riktigt riktigt kär i en tjej!

Hon är världens vackraste med stora bruna rådjursögon och lååånga fransar, en söt mun och långt tjockt lockigt hår. Älskar hennes bröst (trodde inte jag va så fixerad vid bröst innan Skrattande) och hon har en väldigt kurvig och sensuell kropp. Dessutom får hennes spännande piercings mig att gå igång lite extra Tungan ute.

Utöver detta så är hon otroligt snäll och omtänksam med lite kaxighet i rätt lägen.

Behöver jag säga att hon har kollrat bort mig totalt? Solig
    Gahh låter ybermysigt, lycka till Skål
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • puss

långa tjejjer med kort hår, men kvinnliga, och lite smink, för att gå på utseendet.

I am a fast maschine I keep my motor clean
  • puss
    HäxanSurtant skrev 2011-05-08 03:01:13 följande:
    Om buchiga tjejer innebär tjejer som går klädda som män, med herrparfym och sånt där så nej tack. Däremot har jag en turn-on på kvinnor med attityd problem, som är rappa i käften, kan ge svar på tal och har en jävla massa humor. ( som jag själv är )

Ogillar blondiner och helst inte en massa långt jävla hår.. Ändå var den senaste kvinnan jag var med blond med långt jävla hår, henne gillar jag däremot, men hon innehar en massa andra kriterier också då såklart

Precis som med med män så gillar jag inte tjocka eller feta kvinnor, fast jag själv är tjock då. Så tur för mig att det finns andra som gillar tjockisar också
    ligga?
    I am a fast maschine I keep my motor clean
Svar på tråden Vilken typ av tjej gillar ni?