• Anonym

Vilken typ av tjej gillar ni?

Till alla tjejer som har sex med tjejer eller skulle vilja testa det.

Vilken typ av tjejer är ni intresserad av?

Alltså utseendemässigt? Gillar ni tjejer som är/ser ut som som er eller vill ni han något helt annat?

Vilken typ av kroppsform/hårfärg/stil gillar ni? Brösttstorlek, smal/mullig,  lång/kort? Yberfeminina eller mer butch? osv..

• Svar på tråden Vilken typ av tjej gillar ni?
  • Anonym (Så förälskad!)
    Anonym skrev 2011-07-10 23:15:26 följande:
    Smal rakad gärna mellan stora bröst med sugvänliga bröstvårtor kvinnlig älskar smink som jag. Hon ska gilla att gnidas... Flört

...ha ha ha...
    på tal om att kommentera...

Är du säker på att det är en tjej du vill ha om hon ska vara rakad mellan brösten...?    
  • Anonym (kvinnor,tjejer..)

Gillar kvinnor med självkännedom och har sensuell tustrålning det är ngt jag tänder på. Hur hon ser ut är mer eller mindre viktigt tja bara hon inte har ärtbröst och är butch ut i fingertopparna.

• Anonym (kvinnor,tjejer..)
    Anonym (Så förälskad!) skrev 2011-07-11 19:56:39 följande:
    ...ha ha ha...

Är du säker på att det är en tjej du vill ha om hon ska vara rakad mellan brösten...?    
    hahah...jag har varit ihopp med en tjej som har mycket hår mellan brösten..hon har CAH (kongenital adrenal hyperplasia) inget hon kan göra för utom att raka sig.
  • HäckHäxan
    Anonym (Så förälskad!) skrev 2011-07-11 19:56:39 följande:
    ...ha ha ha...

ahahhahahahha *asgarv* den uppenbara missade jag helt innan
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • Platypus

Det här blir mer och mer en tråd som hör hemma i en kategori över språkvård

Jag tror de flesta av oss ibland skriver grodor, finns ju hemsidor som fokuserar helt på sådana. 

• Anonym

Kurviga tjejer med fylliga bröst, minst D-kupa gärna större. Om man bara ska gå efter utseende då!

• Borttagen användare

vart hittar ni egentligen era lesbiska ons?

• Anonym (Så förälskad!)
    Anonym skrev 2011-07-13 15:55:40 följande:
    Kurviga tjejer med fylliga bröst, minst D-kupa gärna större. Om man bara ska gå efter utseende då!

Då är vi två!!!
  • Anonym

Tycker det är SÅ sexigt med business women. Smala med kurvor, välklädda, gärna långt hår, absolut inte för mycket smink eller för stylad, förmåga att föra sig själv och ta för sig. Dras ofta till sydländska tjejer, inte tråkiga svenska, gärna mörkt hår, mörka ögon. Hellre små bröst än stora. Gärna inte FÖR mycket längre än mig (är ganska kort själv) och för många extrakilon är bara oattraktivt.

• bobobo
    Platypus skrev 2011-07-08 14:51:19 följande:
    Det är ju jag det

Själv så gillar jag mestadels kvinnor med ett vackert inre.

Men visst har vi ju alla ett yttre skal också Trevligt är med långt hår, lagom mycket vikt till längden. En fast B-C kupa med hårda vårtor, en kram, smek och pussvänlig rumpa samt gärna en naturlig mus 
    Ska vi hångla..tss..
Svar på tråden Vilken typ av tjej gillar ni?