• Anonym

Vilken typ av tjej gillar ni?

Till alla tjejer som har sex med tjejer eller skulle vilja testa det.

Vilken typ av tjejer är ni intresserad av?

Alltså utseendemässigt? Gillar ni tjejer som är/ser ut som som er eller vill ni han något helt annat?

Vilken typ av kroppsform/hårfärg/stil gillar ni? Brösttstorlek, smal/mullig,  lång/kort? Yberfeminina eller mer butch? osv..

• Svar på tråden Vilken typ av tjej gillar ni?
  • Anonym (Bitjej)

Lite längre än jag, smal, långt hår, gärna stora fasta bröst, kvinnlig mjuk

• TyskMamma

hmmm ...
    Helst längre än mig. Det absoluta skulle ju vara en vacker rödhåring kurvig kvinna med långt hår, helst ner till rumpan. Fina vita täner är ett plus det med.

• NobodysFool
    Anonym (Z) skrev 2010-03-10 17:39:33 följande:
    Jag tycker att tjejer ska hellre vara lite mulliga än för smala, fast lagom är ju såklart bäst. Mörkt hår är ett plus. Hon ska inte sminka sig för mycket, helst inte alls till vardags. Hon ska vara längre än mig, men inte lång. Det är nog inte så svårt iofs, eftersom jag är väldigt kort. :)Inte riktigt butch, men inte överfeminin heller. En tjej som är bekväm med sitt utseende och uttryck.
    hahahah inte för att vara sådan men du beskrev just mig
  • Smilla04

Kvinnlig och feminin (som jag), med sinne för humor, en positiv inställning till livet, lekfull och lite galen. Smart får hon gärna vara också. Jag älskar bröst, men storleken är inte så viktig. Sen bör hon älska sex - som jag {#lang_emotions_djavulsk}

• Micalela

Va härligt att så många verkar tycka omkurviga och mulliga tjejer.Då behöver man inet tappa allt hopp då=)

• Anonym (Sthlmsbitjej)

De två tjejer jag har varit med har sett ungefär likadana ut, och de är det utseende jag föredrar: Rätt slanka med kanske mörk page eller kanske lite längre hår. Tycker ganska små bröst är vackrast, men gillar att gosa med stora. Tänk mörkhåriga tjejen i Tatu. Jag skulle nog iofs inte tacka nej till den rödhåriga

Och hon måste klä sig snyggt, elegant, modemedvetet. Det tycker jag är attraktivt.

Sen det där med sex. Hon får gärna vara ganska kinky, något av en pain slut. En piercing eller flera skadar inte

• Anonym (Bi-girl)

Jag gillar kvinnor som ser ut som kvinnor, gärna med runda lagoma former.
    Som jag ungefär men de får gärna ha mindre bröst än jag då jag har stora

• Love family

Jag vill att hon ska vara längre än mig över hundra sextio iaf :) Men utstrålningen är viktigast, att jag får känna mig älskad och få ösa kärlek tillbaka.
    Jag faller för lite pojk flickor men också kvinnliga..olika. Helst äldre än mig själv.
    Men viktigast är ändå hennes sätt att vara, social med andra samt att hon gillar myskväller och ibland ute kvällar. ( helst inte gay klubbar )Men kan givetvis gå på dom. Har varit öppet homoseuell i väldigt många år och är trött på gay ställen och qx. Gillar små mysiga pubbar med karaoke eller fina romantiska restauranger.
    Viktigt att hon är social då jag har min bästa vän som är som min syster och lever med en tjej och vi har landställe i flen....Vill att hon ska kunna vara barnslig samtidigt kunna vara allvarlig. Att vi kan komunicera och utvecklas i vårt förhållande.
    Snart blir detta en roman..dags att sluta, men skulle kunna skriva hur mycket som helst.
    Gillar romantiska tjejer :)

Bianca, mammas stolthet och kärlek här i livet
  • Anonym

Butchig... eller snarare androgyn kanske. Men inte anarkafeministbrud med palestinasjal.

Typ ett kvinnligt befäl i det militära, my oh my...
  • Anonym (&)

Jag gillar kvinnliga tjejer. Jag tänder på små bröst framför stora. Men stora funkar  oxå. Jag vill att de ska ha lite hull så de blir mjuka att smeka, gärna lite runda höfter med rumpa. De får gärna vara mörkhåriga, med långt lockigt hår.
    Gärna klädd i tajta jeans och en blus som får den  mjuka magen att synas lite när vi dansar.
    Hon ska vara öm och kärleksfull, självständig , social, älska att dans, gillar både utgång och mysiga hemmakvällar, lekfull och tycka om attt göra barnsaker då jag har barn

Svar på tråden Vilken typ av tjej gillar ni?