• Anonym

Vilken typ av tjej gillar ni?

Till alla tjejer som har sex med tjejer eller skulle vilja testa det.

Vilken typ av tjejer är ni intresserad av?

Alltså utseendemässigt? Gillar ni tjejer som är/ser ut som som er eller vill ni han något helt annat?

Vilken typ av kroppsform/hårfärg/stil gillar ni? Brösttstorlek, smal/mullig,  lång/kort? Yberfeminina eller mer butch? osv..

• Svar på tråden Vilken typ av tjej gillar ni?
  • HäckHäxan
    puss skrev 2011-07-07 14:49:50 följande:
    ligga?
    Hade lätt behövt det! Solig
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • Platypus
    bobobo skrev 2011-05-08 00:57:36 följande:
    som regel är de jag faller för: gifta med män, tio år äldre än mig själv, brunetter, normalviktiga, kvinnliga och har vackra ansiktsdrag.
    Det är ju jag det

Själv så gillar jag mestadels kvinnor med ett vackert inre.

Men visst har vi ju alla ett yttre skal också Trevligt är med långt hår, lagom mycket vikt till längden. En fast B-C kupa med hårda vårtor, en kram, smek och pussvänlig rumpa samt gärna en naturlig mus 
  • Anonym (Så förälskad!)
    Platypus skrev 2011-07-08 14:51:19 följande:
    Det är ju jag det

Själv så gillar jag mestadels kvinnor med ett vackert inre.

Men visst har vi ju alla ett yttre skal också Trevligt är med långt hår, lagom mycket vikt till längden. En fast B-C kupa med hårda vårtor, en kram, smek och pussvänlig rumpa samt gärna en naturlig mus 
    ...och hur der en onaturlig mus ut...?
  • HäckHäxan
    Anonym (Så förälskad!) skrev 2011-07-08 20:43:34 följande:
    ...och hur der en onaturlig mus ut...?
    Den har inte grönt könshår

Nä jag fattar hur du tänkte, jag tänkte samma sak när jag läste....
  • LadyLuck1
    Gud, de va alldeles för längesen..... Längtar!!!

Hon ska va mysig och glad, ha humor och gärna ta initiativ - då ja kanske är lite... "Vill så de värker men ja törs inte..." -typen ;) Hon ska gärna goa mjuka bröst och va lite härligt små-mullig som jag själv (57 kg och 157 lång..) Fast gärna längre än mej och helst inte yngre - tror jag får prestationsångest då liksom.

Fast just nu känns det som att hon får se ut hur som helst, bara hon vill ha mej ;)))  
  • HäckHäxan
    LadyLuck1 skrev 2011-07-10 05:05:30 följande:
    Gud, de va alldeles för längesen..... Längtar!!!

Hon ska va mysig och glad, ha humor och gärna ta initiativ - då ja kanske är lite... "Vill så de värker men ja törs inte..." -typen ;) Hon ska gärna goa mjuka bröst och va lite härligt små-mullig som jag själv (57 kg och 157 lång..) Fast gärna längre än mej och helst inte yngre - tror jag får prestationsångest då liksom.

Fast just nu känns det som att hon får se ut hur som helst, bara hon vill ha mej ;)))  
    Hahhahaha skrattar åt sista meningen, kan känna lite sådär med, se ut hur fan du vill bara vi kan ligga NU!!!!!
  • Anonym (Dröm)

Jag har en tjej i hasorna (i dont mind:))... Hon är 7-8 år yngre, smal och blond. Supersöt, vacker och kvinnlig. Jag själv är väldigt feminin och vill ha en som är kvinnlig. När jag ser henne smälter jag, hennes leende och ögon går inte av för hackor. Mums! Plus att hon är så glad och rolig.

• Anonym

Smal rakad gärna mellan stora bröst med sugvänliga bröstvårtor kvinnlig älskar smink som jag. Hon ska gilla att gnidas... Flört

• Platypus
    HäxanSurtant skrev 2011-07-09 10:50:35 följande:
    Den har inte grönt könshår

Nä jag fattar hur du tänkte, jag tänkte samma sak när jag läste....
    Ser att vi leker Messerschmittrar här

Håller faktiskt med om att det saknades ett litet ord som "bevuxen", sorry, men hoppas ni fick ett gott skratt iaf.
  • HäckHäxan
    Platypus skrev 2011-07-11 01:03:56 följande:
    Ser att vi leker Messerschmittrar här

Håller faktiskt med om att det saknades ett litet ord som "bevuxen", sorry, men hoppas ni fick ett gott skratt iaf.
    Jag fick ett stort leende och det tackar jag dig för.
Svar på tråden Vilken typ av tjej gillar ni?