• Anonym

Vilken typ av tjej gillar ni?

Till alla tjejer som har sex med tjejer eller skulle vilja testa det.

Vilken typ av tjejer är ni intresserad av?

Alltså utseendemässigt? Gillar ni tjejer som är/ser ut som som er eller vill ni han något helt annat?

Vilken typ av kroppsform/hårfärg/stil gillar ni? Brösttstorlek, smal/mullig,  lång/kort? Yberfeminina eller mer butch? osv..

• Svar på tråden Vilken typ av tjej gillar ni?
  • Princ

Lite mullig gör ju inget ,men jag tycker tjejen ska ha ett gott hjärta

• Love family
    Anonym (&) skrev 2010-04-23 23:28:09 följande:
    Jag gillar kvinnliga tjejer. Jag tänder på små bröst framför stora. Men stora funkar  oxå. Jag vill att de ska ha lite hull så de blir mjuka att smeka, gärna lite runda höfter med rumpa. De får gärna vara mörkhåriga, med långt lockigt hår.Gärna klädd i tajta jeans och en blus som får den  mjuka magen att synas lite när vi dansar.Hon ska vara öm och kärleksfull, självständig , social, älska att dans, gillar både utgång och mysiga hemmakvällar, lekfull och tycka om attt göra barnsaker då jag har barn
    :) låter lite som jag förutom lockigt hår då...
    Mycket barnsaker blir det då jag själv har en dotter oc min syster har massa syskon barn. så på landet har vi lekrum, studsmatta och massa annat...
    Bianca, mammas stolthet och kärlek här i livet
  • Agapi

Jag tycker om väldigt "tjejiga tjejer". Långthår, långa naglar, klänningar högklackat osv. Mörkhåriga framför ljusa, och smal/vältränad framför mullig.

Sen tycker jag egentligen om väldigt små tjejer. Smala och korta. Men då jag är 172 själv så trivs jag inte så bra med att känna mej som en jätte =P Så runt samma längd är bäst.

Vad de gäller stilar så kan jag tycka de mesta är snyggt på rätt person. Kan tycka de är sexigt med allt från korkort partyklänning och killer heels, till mjukiskläder eller träningskläder, pennkjol och skjorta, slitna jeans och t-shirt. De beror helt på person.

De jag inte gillar är buchiga tjejer. Eftersom jag tänder på killar med så vill jag ha manliga män och kvinnliga kvinnor =)

• Anonym

Androgyna och kortklippta, hyggligt smala med små bröst.

Är bi och tänder på fjolliga män och butchiga kvinnor. Idealet är när det är svårt att avgöra könet på vederbörande :)
    Själv ser jag tyvärr inte androgyn ut alls.

• egenart

Bara gällande ytan och väldigt generellt så attraheras jag ofta av kvinnor med långt mörkt hår, karaktärsfullt ansikte och fina proportioner. Däremot så måste alltid rätt typ av mimik och blick finnas i grunden för att jag överhuvudtaget ska kunna känna attraktion IRL.

• egenart
    egenart skrev 2011-05-06 22:07:22 följande:
    Bara gällande ytan och väldigt generellt så attraheras jag ofta av kvinnor med långt mörkt hår, karaktärsfullt ansikte och fina proportioner. Däremot så måste alltid rätt typ av mimik och blick finnas i grunden för att jag överhuvudtaget ska kunna känna attraktion IRL.
    Just det, attraheras oftast endast av kvinnor som inte är längre än 165 cm och det är även viktigt med rätt kroppsspråk för att jag ska kunna känna attraktion.
  • Anonym

Har aldrig haft tjejsex men fantiserar om det och i mina fantasier är det en sexig snygg tjej med stora bröst.. rätt långt från mig själv, rätt osnygg med små bröst.. så kanske är jag som många killar, tänder på sånt jag liksom inte önskar att dem tände på.. eller nåt

• Anonym

Jag gillar äldre kvinnor (dvs äldre än mig). Ca 40 år, vet vad de vill, skickliga i sängen o.s.v.
    Har inget bestämt utseendeideal, men de bör iallafall inte vara för beniga. Stora bröst är så vackert!

• Anonym

1.55-1.65
    ca 50kg.
    a/b-kupa med små vårtgårdar.
    blond, långt hår.
    blå ögon.
    solbränna.
    fast rumpa.

Svar på tråden Vilken typ av tjej gillar ni?