Inlägg från: Zelmilainen |Visa alla inlägg
  • Zelmilainen

Emmaljunga tråd, Vol 5

Nomen skrev 2010-05-31 20:48:07 följande:
    "Ja, det kommer en röd vagn!" Jaaaa
    jag älskar kombinationen av rött och svart, så en röd vagn med svart chassi (nitro), ÅHH!
    Vill ha bebis nuuu!!!
  • Zelmilainen
    Nomen skrev 2010-05-31 20:56:17 följande:
    Jag är ute efter snygga tillbehör till "min" röda scooter. tycker att rött borde vara en färg de alltid skulle ha, som svart och marint, borde ju vara en ganska poppis färg. Vore lite spännande med något checktyg.... Och apropå checktyg så kan jag inte förstå varför de skrotade lime check, som var världens snyggaste!?
    frågan är bara om det är samma röda eller om det kommer "skära" sig. hmm...
    checktygerna är fina, men lite trista tycker jag. lite för diskreta. vore kul med bredare ränder/större rutor eller nåt. så vagnen syns, hehe.
    Vill ha bebis nuuu!!!
  • Zelmilainen
    MammaTillFelicia skrev 2010-05-31 21:05:43 följande:
    ja det vore supernice med nåt mer mönstrat i tex svart/orange svart/grön lr nåt. lite mer "skrikigt" än de som finns nu. tycker de flerfärgade vagnarna är så typiskt barnvagnsmönstrade. vill ha nåt nytt som inte flera hundra innan mig redan haft (även om färgerna byts ut..)
    precis, jag vill inte heller ha en vagn som alla andra har. så trist. hehe.
    Nomen skrev 2010-05-31 21:07:03 följande:
    till Zelmilainen: (citeringen funkar inte): jag hoppas starkt på att det är samma röda, det är en så himla snygg röd färg. Heter den pro red? Den syns verkligen, nästan lika "lysande" som de nya färgerna candy pink och sunset mm. Hoppas det blir snygga tillbehör som skötväska och dyna... inte för att jag behöver men... Eventuellt, kanske finns en liten chans att det blir en ny scooter...
    har svårt och tro att de skulle ta tillbaka samma röda, även om det vore bra då den va himla snygg. dock är jag skeptisk till alla protyger eftersom så många haft problem med de (stoppningen har stuckit ut genom protygerna som är "grövre").
    Vill ha bebis nuuu!!!
  • Zelmilainen
    Nomen skrev 2010-05-31 21:31:33 följande:
    Jag tycker förstås att rött passar jättebra till både pojkar o flickor. Jämför med en röd ferrari t.ex.... Eller Blixten McQueen
    jag vet flera pojkar som körs runt i röda vagnar, hur snyggt som helst
    Vill ha bebis nuuu!!!
  • Zelmilainen
    Nomen skrev 2010-06-03 08:19:48 följande:
    Någon som vet om stänkskydden på scooter 2.0 passar en scooter modell 2009? M Bitch kanske vet?
    det passar inte.
    Vill ha bebis nuuu!!!
  • Zelmilainen
    LitenpåG skrev 2010-06-03 20:51:49 följande:
    Nu har vi fått sett de nya Emmaljunga 2011 färgerna! Många fina nya och kul med försändringarna gällande färg på chassiena.

Men själv ska jag beställa en 2010 sittvagn och en 2011 korg då jag vill ha en svart vagn och vit korg. M

Men ni som ska få barn senare än mej (oktober) vänta tills er butok får hem tygprover/bilder för det är några riktigt snygga!
    du kan ej berätta mer om de olika färgerna?
    Vill ha bebis nuuu!!!
  • Zelmilainen

hojta gärna till i tråden när vi andra oxå kan få se de nya tygerna/chassina nånstans

Vill ha bebis nuuu!!!
  • Zelmilainen
    LitenpåG skrev 2010-06-04 09:51:55 följande:
    Vi i vår butik skulle få tygprover och bildmaterial i slutet av v 23, tror det är samma för alla butiker.

Men på hemsidan skulle det komma upp först i Juli enl Emmaljunga.
    va dåligt att de inte visar det på hemsidan förrän så sent. kan tycka att de borde uppdatera där först av allt...
    Vill ha bebis nuuu!!!
  • Zelmilainen
    Laire skrev 2010-06-04 18:25:26 följande:
    De vill säkert att återförsäljarna ska vara pålästa på allt nytt innan kunderna får tillgång till informationen och börjar ställa en massa frågor
    jo, men att vänta så länge. det är ju en sak om återförsäljarna får reda på hur de ser ut innan och behöver läsa in sig. men då borde de heller inte finnas i butik innan de presenteras på nätet...
    Vill ha bebis nuuu!!!
  • Zelmilainen
    LitenpåG skrev 2010-06-04 20:42:32 följande:
    Men dom finns ju inte i butik ännu, eller hur menar du?
    det skrevs tidigare i tråden att de skulle komma ut för visning i butik långt före visning på el egna hemsida... tycker de borde sammanfalla med varandra. alla har ju inte möjligheten att ta sig till en affär "bara sådär". då kanske man vill kolla upp färg på nätet och ringa in en beställning eller så...
    Vill ha bebis nuuu!!!
Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5