Inlägg från: Zelmilainen |Visa alla inlägg
  • Zelmilainen

Emmaljunga tråd, Vol 5

Miew skrev 2010-05-17 20:45:28 följande:
    Jag skulle inte ge det om det inte kom en fotsack med också. Så en silvercheck scooter 2.0 ute på blocket idag för 600, har sett flera 2.0 för 1500 så jag skulle inte ge 1600 för en 09.
    inte jag heller. steget är endå inte jättelångt för att kunna köpa en helt ny.
    Vill ha bebis nuuu!!!
  • Zelmilainen
    annakohler skrev 2010-05-19 10:19:06 följande:
    den kommer i höst tror jag..katalogen 2011 det är då vagnarna 2011 leveras
    njae, tidigare tror jag. de nya färgerna/modellerna presenteras ju innan sommaren och man brukar kunna lägga in beställningar då för att få till hösten.
    Vill ha bebis nuuu!!!
  • Zelmilainen
    Nomaden skrev 2010-05-21 08:28:48 följande:
    Hej Tjejer! Är det någon som vet när 11orna tillverkas? Hur lång leveranstid är det på dom tro? Har för mig att man brukar se de senaste modellerna allra tidigast i juni och andra lasset kommer typ i augusti/septemer? Men om man ska ha barn i slutet av september eller början av oktober så lär man väl kunna få tag i en 11?
    hehe, detta har diskuterats ett antal gånger i tråden, senast för ett par dagar sen. *L* men ja, de brukar presenteras innan sommaren och sedan komma ut i typ augusti. så ni borde hinna få en 2011 om ni beställer när de kommer ut.
    Vill ha bebis nuuu!!!
  • Zelmilainen
    Minandra skrev 2010-05-23 22:19:42 följande:
    Får jag fråga vad det är för skillnad på färgerna Sport Carbon och Pro Titan? Är det samma färg bara det att EL bytt namn ??
    är det inte små orangea detaljer på sport carbon, men det är det inte på pro titan?
    Vill ha bebis nuuu!!!
  • Zelmilainen
    Ellabay skrev 2010-05-26 18:54:52 följande:
    hej! Jag har nu börjat ge mig ut i denna hemska och väääldigt djupa barnvagnsdjungeln. jag är så kluven och ena stunden vill ha den vagnen och i den andra den vagnen. Nu vill jag fråga er som har emmaljunga citycross vad ni tycker om vagnen. Ge mig både ris och ros. jag ahr vart lite emot fyra fasta hjul då jag tycker det är bökigt att svänga med dom och vart inne på trehjul men nu är jag lite inne på fyra fasta ändå. man vet ju att det är kvalitet och stabilt. Men oj vilken djungel!!! So tell me.. varför ska jag köpa en citycross? ;)
    annars finns det ju 4 hjulingar med roterande hjul fram. de går att låsa med.
    Vill ha bebis nuuu!!!
  • Zelmilainen
    Ellabay skrev 2010-05-26 20:12:28 följande:
    jo jag vet men jag vet inte vad jag tycker om den.. lite blandade känslor. Någon som har den nitro city vagnen alltså?
    det finns fler än den. emmaljunga har ju ozone city med. och sedanf inns flera äldre modeller som inte finns nya längre. plus att andra märken har med. hoppas du hittar det du letar efter.
    Vill ha bebis nuuu!!!
  • Zelmilainen

the m bitch: du vet inte om det kommer några roliga färger. typ som candy pink, lime, etc. mönster? eller om det kommer nån ny vagn?

Vill ha bebis nuuu!!!
  • Zelmilainen
    Ellabay skrev 2010-05-31 11:52:08 följande:
    när kan man beställa de nya färgerna på vagnarna? svart chassi låter inte helt fel. :) Är nu mer inne på en nitrocity. Tror den kommer passa oss bra.
    de fins inte för leverans förrän i augusti tidigast har jag för mig. men m bitch får gärna rätta mig om jag har fel.
    the M Bitch skrev 2010-05-31 09:34:18 följande:
    Skulle fixa mer info om Emmaljungas nya tyger osv, men vi hade så mycket att göra på jobbet att jag glömde det... Men vad jag minns kommer det ingen ny vagn, bara nya designer, tyger å chassin.
    synd att de inte kommer med nån ny vagn, som tex en scooter med svängbara hjul eller lite större framhjul lr liknande på nitro/ozone.
    Vill ha bebis nuuu!!!
  • Zelmilainen
    MissR skrev 2010-05-31 13:53:45 följande:
    När jag var på babyproffsen så frågade jag om det kom någon ny scooter och då med svängbara hjul och det sa hon att det troligen skulle göra, men först efter nyår.....
    emmaljunga brukar ju dock presentera alla sina nyheter till juni även om de inte kommer ut förrän efter efter nyår... så var det ju bla med deras spider...
    Vill ha bebis nuuu!!!
Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5