Inlägg från: Zelmilainen |Visa alla inlägg
  • Zelmilainen

Emmaljunga tråd, Vol 5

jenny b skrev 2010-06-19 08:59:59 följande:
    jo, det var en spider.....hittar inte färgen/tyget varken bland 2010 eller 2011, är därför jag blir fundersam.... kanske lika bra och ringa och boka det ex i butiken då, fäör det var himla fint....

ingen annan som vet ??
    det var inte en softy då? det var ju den som fanns innan. och om jag fattade det rätt tillverkade de den med "rester" av tyger eller det som fanns just då...
    Vill ha bebis nuuu!!!
  • Zelmilainen
    jenny b skrev 2010-06-19 10:24:45 följande:
    det var en spider, ringde till butiken nu och de visste inte hellre vad färgen hette men var helt säkra på att det var en spider... de skulle återkomma när de kollat upp färgen...
    ok, då så. meddela gärna när du får svar. det kanske är så att de använt "rester" av gamla tyger såsom de gjorde med softyn... och då är det ett tyg från en äldre årsmodell.
    Vill ha bebis nuuu!!!
  • Zelmilainen
    t0va skrev 2010-06-19 13:09:47 följande:
    hmm... 1000kr mindre än nypris tror jag man kan börja med. Är Lime med nästa år också för är den inte det kanske det går att få ett högre pris. Har du inte jättebråttom så skulle jag testa att lätta upp den och sen ha marginal att sänka om någon vill pruta och det inte blir sålt direkt.
    samma lime är inte med. så den färgen fanns bara ett år. men den är snygg!
    Vill ha bebis nuuu!!!
  • Zelmilainen
    TinkyWinky skrev 2010-06-20 19:05:56 följande:
    säljer dne då ja känner att jag vill ha en nitro igen då jag tror att dte blir trpngt med en åkpåse till hösten/vintern. och för att jag hittat en snygg ny färg som ja vill ha ;)
    vilken färg har du fallit för?
    Vill ha bebis nuuu!!!
  • Zelmilainen
    TinkyWinky skrev 2010-06-20 20:10:58 följande:
    det är en i svart/grå med blåa/turkosa detaljer, men hur vet va man färgen heter? ska nämligen ringa en butik imon o höra med dem när de kan få hem den..

vet ni om det finns ngn chans att ngn butik kan ha fått in den redan? eller de får inga alls förrän augusti?? eller när de nu har leverans datum
    ok. du borde ju kunna ge de den koden som finns annars, det borde ju med fungera
    Vill ha bebis nuuu!!!
  • Zelmilainen
    SaraKlippan skrev 2010-06-20 21:47:47 följande:
    Funderar över de olika typer av chassi.... 

Vi ska köpa en duo edge och funderar på den som är svart med röda ränder.... på city crossen har den svart chassi men inte på duo edge?
    Är det så eller har de inte lagt ut bild på det bara?

Sen funderar jag om vi ska ha classic chassi eller sport chassi!
    Classic väger mindre och ja tycker det verkar bra! Är det någon som tycker annorlunda så berätta gärnat! :) 
    om du har kollat på www.emmaljunga.se/2011 så är det de varianterna vad gäller färger på tyger i kombination av färg på chassi som gäller. inget man kan välja mer än så tyvärr.
    Vill ha bebis nuuu!!!
  • Zelmilainen
    EliasMamma09 skrev 2010-06-21 07:33:02 följande:
    Men min nitro ska också vara av -10 års modell, jag köpte min i slutet av februari, brjan av mars :S
    det var inte en utread version av nitro då? dvs kanske en -09?
    Vill ha bebis nuuu!!!
  • Zelmilainen
    Equal skrev 2010-06-22 13:18:46 följande:
    Vad är skillnaden på en scooter o en scooter 2.0 ? Hajjar nada haha
    scooter är gamla modellen, 2.0 är den nya som kom 2010. den nya har samma hjul som citycross, stänkskärmar fram, är smalare ihopfälld, etc...
    Vill ha bebis nuuu!!!
  • Zelmilainen
    Snoppan skrev 2010-06-23 00:10:16 följande:
    Hallo!
    Vart kan man köpa nitro city pink check på internet?
    Överallt ja kollar så skickar dom inte emmaljungas vagnar? varför? :S
    emmaljunga har det som regel att deras vagnar inte får skickas. så ska du ha den vagnen får det bli begagnat eller köp i butik om nån har den kvar...
    Vill ha bebis nuuu!!!
Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5