Inlägg från: Zelmilainen |Visa alla inlägg
  • Zelmilainen

Emmaljunga tråd, Vol 5

jellona0507 skrev 2010-05-10 13:38:24 följande:
    Är nog så. Hoppas inte vi får problem med denna. Nåväl, vi fick med 2års garanti, så då borde garantin täcka alla konstiga fel.
    förhoppningsvis. det enda är ju att det kan bli problem emd reservdelar när vagnen inte tillverkas längre...
    Vill ha bebis nuuu!!!
  • Zelmilainen
    3 Barnsmamma 06 09 11 skrev 2010-05-10 21:10:14 följande:
    reservdelar brukar ska finnas 2-3år efter varan slutats göra
    eftersom det tidigare pratats på flera ställen här på fl att det varit problem med just reservdelar till city jet så tänkte jag förvarna. sen är det ju iaf 2 år sen den togs bort, så så länge till finns det ju inte iaf...
    Vill ha bebis nuuu!!!
  • Zelmilainen
    ängeln83 skrev 2010-05-11 20:36:14 följande:
    Ozonen men dom borde väl ha samma fjädring va?
    eftersom det är samma chassi, men med två olika sitsar så, ja...
    Vill ha bebis nuuu!!!
  • Zelmilainen
    t0va skrev 2010-05-13 13:13:00 följande:
    Jag är inte så uppdaterad, vad var det för problem med cityjet? Har en vän som funderar på att köpa ozone istället för nitron för hon tycker den ser snyggare ut.
    har för mig att det mest va problem med chassit och det är ju inte kvar så jag förstår ej varför folk skulle va rädda för att sälja ozone...
    Vill ha bebis nuuu!!!
  • Zelmilainen
    3 Barnsmamma 06 09 11 skrev 2010-05-13 19:13:49 följande:
    sittdelen hade jag problem med.
    som jag skrev att det MEST va problem me chassit. det utesluter inte att det kan ha funnits problem med sittdelen ibland.
    Vill ha bebis nuuu!!!
  • Zelmilainen
    3 Barnsmamma 06 09 11 skrev 2010-05-13 21:40:16 följande:
    var inte så jag menade Hört att även bromsar och hjul har tjorvat med. Mina bromsar blev tillfixad när den var inne för sittdelen med.
    det hör ju delvis/hör ihop med chassit. och det är ju inte detsamma. hjulen e annorlunda, därmed borde bromsarna va d me.
    Vill ha bebis nuuu!!!
  • Zelmilainen
    annakohler skrev 2010-05-15 21:15:08 följande:
    okej vore kul o se... försöker ta reda på angående handpenning för en emmaljunga mot postförskott.vad det innebär om man får vagnen ihop eller hur
    jag tror mer på att det skulle va en avgift för att de ska va säkra på att du vill ha den. dock tycker jag det är konstigt att du kan beställa en från nätet eftersom emmaljunga inte får skickas...
    Vill ha bebis nuuu!!!
  • Zelmilainen
    MissR skrev 2010-05-16 19:30:53 följande:
    Någon som vet om dtefaktiskt är så att det kommer sn scooter med svängbara framhjul i 2011 kollektion?? Vill så gärna byta min scooter till en nitro, men kommer det en scooter med svängbara hjul nästa gång så väntar jag=) Blir nog snart skillsmössa för alla mina vagnbyte=)
    det är nog ingen som vet än eftersom de brukar presenteras i juni eller nåt (och då bara för återförsäljare). har för mig att det sagts så innan i tråden.
    Vill ha bebis nuuu!!!
  • Zelmilainen
    stor grön drake skrev 2010-05-17 19:55:33 följande:
    vikt mått och allt är lika, förutom att edge inte finns i leatherette och mondial inte i normaltyg. Trodde inte heller, men det var en som sa det i en annan vagntråd, deras försäljare hade upplyst dem om det när de villa ha en edge i leatherette. Tycker det är knäppt, men verkar  stämma
    det är väl inte samma hjul heller?
    Vill ha bebis nuuu!!!
  • Zelmilainen
    stor grön drake skrev 2010-05-17 20:27:08 följande:
    båda går  att få med sport eller classic chassi, men på hemsidan visas mondial med classic och edge med sport.
    aha, ok. har dock bara sett de med de versionerna irl oxå. hehe
    Vill ha bebis nuuu!!!
Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5