Inlägg från: Zelmilainen |Visa alla inlägg
  • Zelmilainen

Emmaljunga tråd, Vol 5

t0va skrev 2010-03-07 16:18:07 följande:
    Japp det var en cerox och nu är det ändrat i annonsen. :)
    hehe, ok. kanske var fler som undrade samma sak som dig... *L* vad vill ni ha för färg?
    Vill ha bebis nuuu!!!
  • Zelmilainen
    t0va skrev 2010-03-07 17:08:12 följande:
    oj, villken svår fråga. Inte rosa och ingen lysande färg, svart, grå, brun kan vi nog enas om. Fast vi hinner nog ändra oss femtielva gånger ;) Har sagt att jag börjar titta lite men köper inget än, måste vänta någon månad till, vill få RUL klart först och det är 3 veckor kvar, så då blir det halvvägs.
    ok. jag är så fixerad vid färger och sen bebisnamn, hehe...
    MissR skrev 2010-03-07 17:36:30 följande:
    Nu har jag inte läst igenom hela tråden, men hoppas ni kan hjälpa mig. Någon som vet om quadroliften får plats i citykorgen? MED bottenplattan i
    tror den ska göra det men att man ev får ta bort nån bit uppe vid huvudet...
    Vill ha bebis nuuu!!!
  • Zelmilainen
    DecemberBebis skrev 2010-03-10 20:11:14 följande:
    ska in och köpa emmaljunga scooter imorgon , men velar såå ang färgen !!! pink check  , candypink eller dark grey... och sen ha en rosa dyna till (finns väl en som passar till , nån som har nåt att säga om den ??) 
    tror ej att dynan i candy pink passar till en vagn i pink check. såg en scooter 2,0 i candy pink i veckan, SÅÅ snygg!

men som nån annan skrev så är det snyggt med en i dark grey och sen alla tillbehör i candy pink.
    Vill ha bebis nuuu!!!
  • Zelmilainen
    DecemberBebis skrev 2010-03-11 06:53:10 följande:
    det var ju så jag tänkte , dark grey och candy pink tillbehör.. ! men vi får se vad det blir... sambon ska följa med , får se vad han tycker , eller ialla fall låtsas som han har nåt att säga till om... hiih
    aha, ok. jag tänkte att du menade en pink check med candy pink dyna... det hade nog sett konstigt ut. hehe
    Vill ha bebis nuuu!!!
  • Zelmilainen
    2 små prinsessor skrev 2010-03-11 19:00:13 följande:
    Det tror inte jag. Jag har en pink check med fotsack i cerise, och har bara fått positiva kommentarer.
    är det den i candy pink? för just den rosa är väldigt speciell i färgen, inte lika "klar" som många andra cerisa färger. det är stor skillnad på candy pink och den rosa i pink check, och ja, jag tycker det ser konstigt ut, tycker inte nyanserna passar ihop. en annan rosa kanske, men inte den.
    Vill ha bebis nuuu!!!
  • Zelmilainen
    2 små prinsessor skrev 2010-03-13 10:04:18 följande:
    nej, jag har den från -07, svart och cerise. Du har säkert rätt i att det är en annan rosa på candy pink. Min cerisa och pink check är ju inte alls samma rosa dock, men som sagt, jag har bara fått positiva kommentarer. Iofs är det ju mycket svart på den, vilket ju matchar vagnen, så det passar kanske bättre ihop än pink check och candy pink (även om jag har uppfattningen att alla rosa nyanser går att kombinera )
    många rosa nyanser går att kombinera, men långt ifrån alla... möjligt att din färgkombo passar bättre, det var så länge jag såg den cerisa.
    Vill ha bebis nuuu!!!
  • Zelmilainen
    agustina skrev 2010-03-15 17:24:28 följande:
    Någon som vet om det skiljer något på Quadroliften från -09, jämfört med-10?
    designen skiljer sig åt tror jag.
    Vill ha bebis nuuu!!!
  • Zelmilainen
    agustina skrev 2010-03-15 17:30:03 följande:
    har för mig att det diskuterades i den förra tråden och att folk då la upp eller länkade till bilder där man kunde se en tydlig designskillnad på de. men jag är inte säker.
    Vill ha bebis nuuu!!!
  • Zelmilainen
    agustina skrev 2010-03-15 17:39:56 följande:
    Ok, ska kolla lite i den gamla då.Annars får jag hoppas att någon som vet svarar :)
    de som skrev om det då kanske minns... hehe.
    Vill ha bebis nuuu!!!
  • Zelmilainen

nitron har samma hjul som citycross har och de är inte smala. däremot smalare än de riktigt feta (och fula enligt mig) hjulen den hade innan. den har blivit smalare ihopfälld, men längre. denär ca 1,5 lägre vid bygeln än tidigare och ´har numera bara ett fotstöd i plast. dock verkar det smidigt med stänkskärmarna fram och det förbättrade liggläget...

Vill ha bebis nuuu!!!
Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5