Inlägg från: Uliise |Visa alla inlägg
  • Uliise
    stor grön drake skrev 2011-09-07 19:38:56 följande:
    Bilken färg är det på den, och vilken är det på den ni behåller?
    Det är en Cobalt blue från 2008 på den de behåller, kommer jag visst ihåg
    Majken 100421
  • Uliise
    Bonsaiii skrev 2011-09-07 21:00:28 följande:
    Hej experter!
    vilket pris är rimligt att föreslå för en city cross "charlston" ej med liggdelen. Inköpt i maj 2011?

OBS DETTA ÄR INTE EN ANNONS BARA EN UNDRAN!
    4000-4500 är rimligt, sen vet jag inte om folk är beredda att betala så mycket. Ofta lägger man då hellre till några hundringar och får en helt ny vagn. Tyvärr!
    Majken 100421
  • Uliise
    lilla snöflingan skrev 2011-09-08 17:12:51 följande:
    Japp, det stämmer Nu blir det nog inget Nitro-köp tyvärr (just nu i alla fall ) Hon som sålde hade hittat en som ville byta med exakt en sådan vagn hon ville ha, så hon valde det istället, vilket jag kan förstå. Hoppas att vi hittar en nitro eller någon som vill byta chassi sedan när vi flyttat. Nitrons färg var förresten offroad.

Igår var vi förresten på barnens hus och klämde på lite vagnar Tilda satt jättebra i ozonen. Förresten tycker inte ni det är knäppt att ha kvar en ozone royal blue och inte rea ut den? Men de är ju som de är här i Norrland
    Synd! Annars är ju Offroad en av mina favoriter.

Jo det håller jag med om! Här rear de ut 2011:orna med 15% på babyproffsen, sen har de en grey dreams från 2010 bland dem och jag vet inte om de tar mer rea på den, knappast...
    Majken 100421
  • Uliise
    Bonsaiii skrev 2011-09-09 09:35:15 följande:
    Tack för hjälpen! :) Vi betalade ca 6000:- eftersom vi köpte till den exklusiva footsacken. Så jag förstår inte riktigt när du skriver "lägga till ett par hundringar"
    Mvh
    Jo men för att få enbart vagnen behöver man ju bara lägga till några hundringar för en helt ny! Tillbehör är ju självklart bra att ni har, men de brukar inte höja priset såå mycket som man vill.
    Majken 100421
  • Uliise
    stor grön drake skrev 2011-09-09 07:17:15 följande:
    på samma vis som alla andra (förutsatt att fästet inte är nitat). Skruva upp ena sidan, håll koll på ordningen på delarna, tvätta, sätt tillbaka det och låt torka på stommen för bästa resultat, utfälld givetvis
    lilla snöflingan skrev 2011-09-08 17:12:51 följande:
    Igår var vi förresten på barnens hus och klämde på lite vagnar Tilda satt jättebra i ozonen. Förresten tycker inte ni det är knäppt att ha kvar en ozone royal blue och inte rea ut den? Men de är ju som de är här i Norrland
    Vår återförsäljare är så liten att de ar mest hem vagnar på beställning, just nu har de en scooter, en spider och en cross. och de rear aldrig utgådda färger.

Såg igår en spider med svart tyg med "vävda" rutor och gunghästar
     m.m i vissa rutor. Vilken färg är det? Limited edition?
    lilla snöflingan skrev 2011-09-09 09:14:08 följande:
    Efter att ha aktiverat alla mina hjärnceller kom jag fram till att färgen heter grey dreams, kan det stämma? Fast jag vet i skjutton om den funnits till spider? Jo, 2010 fanns den, även till spider enligt katalogen
    Det var just en Spider i grey dreams jag syftade på i inlägget ovan! Såhär ser de ut:

stor grön drake skrev 2011-09-09 07:17:15 följande:
    på samma vis som alla andra (förutsatt att fästet inte är nitat). Skruva upp ena sidan, håll koll på ordningen på delarna, tvätta, sätt tillbaka det och låt torka på stommen för bästa resultat, utfälld givetvis
    Men Wingtear, jag har som plasthattar som sitter på själva sufflettfästet, hur får man bort dem utan att skada? Och om det nu är nitat, kan man ens tvätta suffletten då?
    stor grön drake skrev 2011-09-09 11:25:29 följande:
    men den var inte det minsta grå, den var kolsvart... möstrat/tyget stämmer, men inte färgen...
    Då måste den vara hemmasydd, eller så var det inte en Spider?
    Majken 100421
  • Uliise
    lilla snöflingan skrev 2011-09-09 20:30:21 följande:
    Nu har vi sålt citykorgen, för 150 kronor mer än vad vi köpte den för för snart ett år sedan
    Schysst!
    Majken 100421
  • Uliise
    MaammaL skrev 2011-09-10 19:31:39 följande:
    usch vad tråkigt, nackdelen med nitron & CC är att sufletterna är helt värdelösa :(
    Fast jag har/har haft två city cross sittdelar, båda 2008:or och har aldrig haft något problem med dem! Jo att krokarna lossnar då men det är allt.
    Majken 100421
Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5