stor grön drake skrev 2011-09-09 07:17:15 följande:
på samma vis som alla andra (förutsatt att fästet inte är nitat). Skruva upp ena sidan, håll koll på ordningen på delarna, tvätta, sätt tillbaka det och låt torka på stommen för bästa resultat, utfälld givetvis
lilla snöflingan skrev 2011-09-08 17:12:51 följande:
Igår var vi förresten på barnens hus och klämde på lite vagnar
Tilda satt jättebra i ozonen. Förresten tycker inte ni det är knäppt att ha kvar en ozone royal blue och inte rea ut den? Men de är ju som de är här i Norrland
Vår återförsäljare är så liten att de ar mest hem vagnar på beställning, just nu har de en scooter, en spider och en cross. och de rear aldrig utgådda färger.
Såg igår en spider med svart tyg med "vävda" rutor och gunghästar
m.m i vissa rutor. Vilken färg är det? Limited edition?
lilla snöflingan skrev 2011-09-09 09:14:08 följande:
Efter att ha aktiverat alla mina hjärnceller kom jag fram till att färgen heter grey dreams, kan det stämma? Fast jag vet i skjutton om den funnits till spider? Jo, 2010 fanns den, även till spider enligt katalogen
Det var just en Spider i grey dreams jag syftade på i inlägget ovan! Såhär ser de ut:
stor grön drake skrev 2011-09-09 07:17:15 följande:
på samma vis som alla andra (förutsatt att fästet inte är nitat). Skruva upp ena sidan, håll koll på ordningen på delarna, tvätta, sätt tillbaka det och låt torka på stommen för bästa resultat, utfälld givetvis
Men
Wingtear, jag har som plasthattar som sitter på själva sufflettfästet, hur får man bort dem utan att skada? Och om det nu är nitat, kan man ens tvätta suffletten då?
stor grön drake skrev 2011-09-09 11:25:29 följande:
men den var inte det minsta grå, den var kolsvart... möstrat/tyget stämmer, men inte färgen...
Då måste den vara hemmasydd, eller så var det inte en Spider?