Inlägg från: Uliise |Visa alla inlägg
  • Uliise

Emmaljunga tråd, Vol 5

bejbisen skrev 2011-06-15 20:23:55 följande:
    åhhh, kommer den gröna i hörnet även finnas på City cross eller city korg tro?! Spännande! :D
    Skulle tro det, Scootern och City Crossen brukar komma i samm färger

Är väl mest edgen de inte säljer i så färgglada kulörer.
    Majken 100421
  • Uliise

Jag funderade på en sak härom veckan. Var ute en varm sommardag och såg ett barn som satt i en City cross i black croc, de hade en filt emellan barnet och sitsen. Jag kan nästan tänka mig att det behövs, för vem vill sitta med hud emot svart konstläder en het dag??

Konstlädervagnarna som tillverkades i början på nittiotalet hade tyg i sitsen, tycker det borde göras så nu också.

Någon som har en leatherette/croc-vagn och kan säga hur de blir när det ör varmt ute?

Majken 100421
  • Uliise
    fridajonsson skrev 2011-06-16 19:13:50 följande:

Ja de var mkt mörkt. Nu kollade jag abra snabbt men såg inte Grey Flowers, men däremot så komemr det en BROWN flovers! Sen var det lite rutigt, som såg tantigt ut men de kan ju vara finare IRL. 

Sen var Creme Letherett tillbaka på bl.a CCn

Men alla ÅF ska ha fått en afisch (stavning?) med de nya färgerna så spring till din butik! ;)

Fast creme leatherette finns ju på CCn nu också.

Är inte ALLS avis på dig som jobbar med vagnar och får se redan, åv vad spännande det ska bli sedan när vi vanliga dödliga får se

Men synd att det var så mycket mörkt, är så less på den här svarta-vagnen-trenden.
    Majken 100421
  • Uliise
    Emmaljungas Delivery-sida är uppdaterad!!

Tyvärr inga bilder dock...

Gamla färger:
    Navy
    Black
    White Leatherette
    Creme Leatherette
    Jeans Black
    Charleston
    Silver Check
    Pro Coffe
    PP Red
    PP Black/Red
    PP Black/Blue
    PP Lime
    PP Blue

NYA färger:
    Nautic Navy - den där marina edgen närmast kameran på en av bilderna, ser ut att vara lite rutigt/quiltat...
    Capri Black - de randiga/rutiga....
    Capri Creme - de randiga/rutiga...
    Grey Carbonite - låter som ett nytt namn på Pro Titan? Den hette ju Carbon förut.
    Aubergine - ny version av Pro bordeaux? Augergine är ju lila.
    Forest - ny version av pro forest? Set ju ut som att en av scootrarna på de läckta bilderna är i pro forest.
    PP Black/Orange
    PP Black/Pink
    PP Black/Lime
    PP Black - ??
    PP Khaki
    Majken 100421
  • Uliise
    Mirka skrev 2011-06-17 22:02:36 följande:
    Kan inflika lite med att Pro forest är utgången och den nya heter bara Forest. Inget ljusgrönt i den.
    Mirka skrev 2011-06-17 22:04:46 följande:
    Och PP black är svart i lite varierande material. Supersnygg!
    Navy har fått superfint randigt tyg i sufletten och den som heter pp black/pink är också piffad med härligt innertyg.
    Tack för infon!
    Misstänkte att det var därför den hette Forest, att de tagit bort kontrasterna, lite som Offroad också var helt enfärgad i en mullvadsfärg. Är det likdan med Aubergine? Alltså en "stripped" Pro Bordeaux?

PP black lät ju plötsligt fint, lite som Celebration Black då kanske, som hade glansigt svart tyg som kontrast.

Älskar randigt innertyg, kul att det finns på någon färg iaf!
    Majken 100421
  • Uliise
    Louise89 skrev 2011-06-17 22:22:09 följande:
    Dom gamla färgerna som står här kommer alltså finnas kvar som 2012or?
    Precis!
    Majken 100421
  • Uliise
    Smarten finns ju visst kvar!

Kolla på delivery.emmaljunga.se/delivery/

Där ser man att den fanns 2011 och nu också 2012, i färgerna Black, Grey Carbonite och Pro Coffe.

Varför den inte finns på hemsidan? De vill att man i första hand ska köpa en dyrare vagn?
    Majken 100421
  • Uliise

Förresten verkar ju väldigt många vagnar kunna levereras redan nu i sommar, kolla koderna som betyder vecka. Och Scooter S kommer också att levereras nu i sommar/höst! Flera färger levereras redan vecka 27.

Majken 100421
  • Uliise
    fridajonsson skrev 2011-06-18 08:00:17 följande:
    Lägger till Brown Flowers på listan.

De var den enda jag kom på ur minnet från planchen ;)
    Wopsie, den glömde jag ;)
    Majken 100421
Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5