Emmaljunga tråd, Vol 5
Mentosmint: fast den där syskonsitsen sitter ju på styret och inte på liggdelen.
Mentosmint: fast den där syskonsitsen sitter ju på styret och inte på liggdelen.
Men hade ni inte lämnat tillbaka er go? Inga tankar på nitron? Nackdelen med ozonen är ju som du skriver att den blir varm iom att sittdelen är mindre.
Myran24: jag har tittat på timmyn då den verkade riktigt bra men den gick bort iom att den var större än tex en scooter, hjulbasen är betydligt större, den kändes lite för klumpig. 3busfrön: kronans sulky har jag länge haft ögonen på, så himla bra med fullt liggläge och lufthjul! Synd bara att den bara finns att köpa helt ny i princip....
T0va: Jo det låter alldeles för mycket. Sjöberg: Instämmer med de andra, city korgen är överlägsen!
Emme: Du gillar inte nya forest då? Det är väl den som ligger närmast offroad. snöflinga: såg grey carbonite igår men gillar den inte, den såg gammal ut på något sätt!
Det går att köpa sittdel separat, men jag tror den kostar runt 2000-2500. Appropå att det hänger så är det så det ska se ut, vilket är bra just för att man kan fälla ner suffletten långt. Vill man få bort lite av påsigheten kan man ju fästa krokarna längre bak.
Black Croc Leatherettevagn ute nu på blocket för 3000 bara för att jag inte har råd nu????????
Zenobia: Den blåa vagnen i annonsen är en emmaljunga vision från 01-02. En sittvagn man kunde få med valfri färg på chassit och valfria däck. Ingick ingen liggdel vad jag vet.o