Inlägg från: Uliise |Visa alla inlägg
  • Uliise

Emmaljunga tråd, Vol 5

anette 81 skrev 2011-06-11 19:11:59 följande:
    finns det varukorgar till citycross på lager eller är det en beställningsvara?
    Det är nog bara att höra med affären
    Majken 100421
  • Uliise
    Erase skrev 2011-06-02 20:54:31 följande:
    HJÄLP mig att hitta parasoll i färgen HAPPY PINK !  Beställde det i en barnvagnsaffär & fick sen veta, efter typ 2 månaders väntan (!) att den färgen inte tillverkas längre på parasollen !!!  Å vi som köpte dynan i samma färg för att vi ville matcha Obestämd  Det värsta är att Emmaljungas produkter inte skickas, så vi måste hitta parasollet runt Stockholmstrakten........*suck*
    Har ringt runt till massa affärer, men utan framgång....

En fråga till när jag ändå är på g !  Är det bara jag som tycker att det integrerade myggnätet på City crossen är HELT VÄRDELÖST ??  Det sluter ju inte tätt vid sufletten, precis där dragkedjan är.
    Det har ju två hakar på sidan som man sätter fast i vagnen, blir helt tätt på min vagn iaf
    Majken 100421
  • Uliise
    stor grön drake skrev 2011-06-12 20:16:13 följande:
    Yepp, samma "skit". Det finns inte ens bilder på den på EL's hemsida, så de flesta tror de ska få med en sån footsack som amn kan köpa till de andra vagnarna, emn inte då.
    Det är vansinnigt snålt egentligen med tanke på vad en Edge kostar, och att man köper ett helt kitt med både ligg- och sittdel på en gång. Nog tusan kunde de skicka med en ordentlig fotsack!
    Majken 100421
  • Uliise
    molly 81 skrev 2011-06-13 19:46:10 följande:
    precis så ser märket ut, ja...
    Ja men numret efter ordet Chassis är ju chassinumret 
    Majken 100421
  • Uliise
    VäntanochLängtan skrev 2011-06-14 11:55:52 följande:
    Mailade Emmaljunga och frågade och fick idag (14/6) svaret att:  Hemsidan kommer att uppdateras med modellår 2012 inom 3-4 veckor.

Vad kul!

Men tänk, nu för ett år sedan hade vi redan de nya färgerna, på den där "hemliga sidan" Har försökt hitta en ny sådan, men icke...
    Majken 100421
  • Uliise
    ängeln83: Åhh vad kul! Tack för bilden, vart fick du den ifrån?? Gissade nästan att de skulle ta in Sunset igen, fast i kombination med något annat, typ svart.
    Majken 100421
  • Uliise

Kolla längst till vänster, en Scooter med svängbara framhjul!!!!!!!!!!

rsz_201231.jpg

Majken 100421
Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5