• Bubblan2

Gekås vol 14

AochJsMamma skrev 2011-02-21 10:23:50 följande:
    smultron: vet du om Mack lastbilen (i Duplo, inte den vanliga) finns o pris isåfall?
    Den vill även min son ha så jag kollade på hikmet.se och där kostar den 469:-
    Kanske ett alternativ om den är slut när du åker ner?
  • Bubblan2
    Wavva skrev 2011-02-28 21:41:16 följande:

Tyckte att jag såg "Fat boy" sittpuff på tv-serien nu. Någon som vet om de finns i svart?

Och att Jysk har haft en liknande...
  • Bubblan2
    JennieLind skrev 2011-03-01 12:27:41 följande:
    någon som har erfarenhet av deras "shoppingvagn" till barn? den är ju i plast, hur är kvaliten? Funderar på att köpa en så¨dan till sonen nu när han fyller år. vet någon pris? :)
    Sonen fyllde 2 i november och fick en i julklapp och han älskar den!
    Skruvarna satt väldigt löst men jag drog åt dem direkt och jag har aldrig behövt dra åt igen.
    Jag skulle nog säga att de platskundvagnarna som GeKås har inte är sämre än alla andras plastvagnar.
    Såg att Barnens hus hade kundvagnar i någon typ av metall för ett tg sedan men när jag frågade i affären sa de att den faktiskt var bräckligare än den i plast.
  • Bubblan2

Just ja, pappersförpackningarna ja, de tog jag bort direkt eftersom jag misstänkte att de skulle gå sönder. Har tänkt ta fram dem senare. :)

• Bubblan2
    kattengustav skrev 2011-03-09 07:21:20 följande:
    Det är inte bara på tradera som gekås kläder säljs. När jag var där nere en gång så var den en man som hade slänt i massor av vantar och halsdukar i sin vagn och då menar jag massor, när han packade ner dom la han dom i vanliga svarta sopsäckar. Fick höra sen att det är många som köper där och sedan säljer i sina affärer eller på marknader.
    Finns en affär inte långt ifrån där jag bor som säljer kläder där ifrån, fast han har gekås pirslapp kvar också och bara sätter över sitt pris.
    Förra året var det ett stånd på marknaden här uppe som hade en drös kläder från Gekås.
    Jag kunde inte hålla mig utan stod och kommenterade vad kläderna kostade på Gekås, högt och tydligt...
    Undra varför jag fick sånna ilskna blickar från hon innanför bordet...!? :)
  • Bubblan2
    Teddybjörnen Fredriksson01 skrev 2011-03-15 13:40:17 följande:
    Är så sugen att åka till Ullared nu .
    Har gått ner över 25 kg i vikt så garderoben behöver fräschas upp lite .
    Kom på att jag aldrig varit dit på våren. Hur ser det ut med klädsortimentet nu? Finns det sommarkläder nu?
    Grattis!!! :)
  • Bubblan2
    pandyb skrev 2011-03-17 20:17:13 följande:

Såg inga fodrade regnoveraller när jag var där idag. Bara vanliga i galon.

Inte heller några skaloveraller :(

Åhhh, jag hoppas att de får in både fodrat och skaloveraller till den 28:e!
  • Bubblan2
    Lillstrumpa skrev 2011-03-17 22:42:58 följande:
    Löparskor?? Har GeKås överhuvudtaget det? Ska börja lite smått, så vill inte köpa dyra från början i alla fall.
    Damstrl är det som gäller. eller hur är det i affärerna runt omkring i annat fall? 
    Det finns inga skor (förutom ridstövlar/-skor, tofflor och liknande) och anledningen är, om jag inteminns helt fel, att i avtalet med skoaffärerna runt omkring står att Gekås inte ska konkurrera med dem genom att ta in skor...

Det finns en del skoaffärer utanför Gekås och där brukar priserna vara riktigt bra.
    Jag vågar inte säga hur många de är idag, jag brukar aldrig tänka på det...
    Ni som har bättre koll på hur många affärer ni går in i, är det 3-4 st skoaffärer? :)
  • Bubblan2
    Micjah skrev 2011-03-26 23:04:01 följande:
    Kommer inte in i pristråden från mobilen..men vad kostar den stora gula gekås "väskan" med dragkedjan? Som ikeakassen fast större..
    Och finns dom jämt?
    Sist jag köpte en kostade den 24:95.
    Vid senaste besöket, 25/11-10 var de slut tyvärr.
  • Bubblan2

Hallå alla glada shoppare!
    Jag ska ner till det stora gula varuhuset på måndag kväll.

Har inte så mycket tid på mig då så därför undrar jag om någon kan och vill hjälpa mig och tala om, på ett ungefär eller i vilken avdelning, följande saker finns:

* Brandfilt

* Extra borsthuvuden till Braun eltandborste med Musse Pigg (bland elektronik där själva borsten fanns såg jag inga när jag köpte den förra gången jag ver ner)

* Engång"porslin" och bestick samt pappersdukar (nere?)

Jag undra även om det finns 2-delade skalset?
    Såg att overallerna inte kommit in än, så rackarnas typiskt!

Ha det gott!

Svar på tråden Gekås vol 14