• Bubblan2

Gekås vol 14

Sophiebysophie skrev 2010-10-13 14:15:21 följande:
    Jo jag har sett den där, men tvekar mellan den och ikeas variant, för på ikeas spis så lyser plattorna när man vrider på vredet, kan ju vara lite kul kanske
    Sonen, snart 2 år, älskar IKEAs spis men...plattorna drar batterier så in i norden...så alla ni som tänkt att köpa en, köp även en batteriladdare med laddningsbara batterier! :)
  • Bubblan2
    Smultronhjärta skrev 2010-10-13 20:19:08 följande:
    Du behöver inte få Elloskatalogen för att kunna beställa den.. Bli kund på Ellos.se och använd koden 4201 så får du 50% och fraktfritt
    Hej hopp!
    Kan du kolla det finstilta ang 50%? Förra gången de hade det stod det att det inte gällde julsaker inkl ljusprodukter... :(
  • Bubblan2
    Smultronhjärta skrev 2010-10-13 21:37:48 följande:
    Just nu erbjuder vi dig nedsatta välkomstpriser och:

• 50% rabatt på valfri vara!*

+ fri exppeditionsavgift om du beställer inom 5 dagar*.

• Du får dessutom ett mjukt och skönt överkast för endast 29,-!* (Värde 399,-)
    Uppge art nummer: 972-8610 vid beställning.

För att aktivera ditt erbjudande klicka på "Utnyttja erbjudandet" nedan!

Varmt välkommen till modehösten på ellos.se

-------------------------------------------------- -----------------------
    *Erbjudandet gäller:
    • vid nybeställning om minst 200,- (efter avdragen rabatt) på dyraste varan av kläder, skor, accessoarer, hemtextil, inomhusbelysning eller mattor ur Ellos sortiment 2010.
    T.o.m. 2010-11-18, så långt lagret räcker. Max en gång/hushåll

*Kan ej komb. med/användas för:
    • Andra rabatter och erbjudanden
    • Varor från Fyndshop och Catalog Outlet
    • Varumärkena: Esprit/edc, Levis, Adidas, Puma, Nike, Reebok, Zara Home & Zara Home Kids
    • Varor märkta med ”Bästa Pris”
    • Ellos Resor
    Super!
    Då kanske jag också ska använda koden... ;)
  • Bubblan2
    mankan skrev 2010-10-14 14:07:15 följande:
    Vi var där första advent förra året och kom dit kl 5.30 på morgonen. Hade kört hela natten från stockholm så vi tänkte att nu jäklar blir vi först Hahaha vi kom som nr 10 i kön och kl 6 halv 7 så var det säkert 200 pers i kön. Första gången jag var där så jag fick en chock och efter 5 timmar där inne kom vi ut och det var helt sjukt lång kö. Därinne gick det knappt att komma fram vid lunchtid.
    Nu ska vi åka igen på lördag och handla på söndag...ska bli spännande å se om det är lika mycket folk denna gång Hoppas vi tog den västa helgen på året förra gången...
    Jag brukar också vara nere den helgen eftersom DreamHack är då...och vad gör en gräsänkling till en sambo och en son som är förtappad i datorernas värld? Jo tröstshoppar på gekås! :)
    Jag har varit nere den helgen i ett antal år och det är alltid mycket folk då. Vet inte varför...och det spelar inte så stor roll om man är där fredag eller lördag, det är knökfullt ändå.
  • Bubblan2
    KattenJanson skrev 2010-10-15 22:19:50 följande:
    nä, helt ensam blir du inte - jag ska också dit dåFlört
    Och jag är där 26-27 nov...
  • Bubblan2
    Filli skrev 2010-10-18 10:42:27 följande:
    Vad kostar den bondgården annars,någon som vet det?
    Secialpris på Maxi ICA förra julen var 599:-...
    Jag köpte min på Gekås och den har varit, och är fortfarande, mycket uppskattad av sonen (son fyller 2 år i nov).
  • Bubblan2
    Lissy81 skrev 2010-10-18 16:54:05 följande:
    Jag undrar om någon vet om de har flaskvärmare, och eventuellt pris. Alltså en sån här shop.datagubben.se/shop/6080/img48/h2548/2292... Behöver inte vara samma märke, men jag tänkte använda den när vi är där, och behöver veta om jag ska köpa en i förväg, eller om det finns billigare där...
    Jag ville också ha en sådan där falskvärmare när Isak var mindre men blev, efter mycket om och men, övertygad av vänner att den var för långsam och bökig.

Jag använde mig av två "små" termosar istället. En med kokhett vatten och en med kallt vatten och sen en vällingdoserare. Allt köpt på Gekås!
    Supersmidigt, billigt och bra!
  • Bubblan2
    CaCC skrev 2010-10-20 13:56:02 följande:
    Någon som vet hur det fungerar med öppet köp på varor? Tänker lite på om man köper något i julklapp och den som får julklappen vill lämna tillbaka.
    http://www.gekas.se/Default.aspx?tabid=326

Gekås brukar vara väldigt generösa med att lämna tillbaka och byta...

Men mejla dem och fråga om de har något special nu inför jul...men å andra sidan vet de ju att de flesta passar på att köpa julklappar när de är där, oavsett om det är i juni eller i november... Så de kan ju kanske vara svårt för dem att ha förlängt öppet köp inför julen, så som de flesta andra affärer har.
Svar på tråden Gekås vol 14