• Bubblan2

Gekås vol 14

kattengustav skrev 2010-11-22 08:50:59 följande:
    Ni som ska till Ullared idag, kör försiktigt för det ska komma 10 cm snö här neråt under dagen.
    Tack det ska vi, såg att det skulle bli skitväder...
    Vi packar bilen under dagen och åker till Jönköping och på torsdag åker jag ner till Ullared! :)
  • Bubblan2
    Lisa1976 skrev 2010-11-22 09:34:55 följande:
    tack för det! Kommer vid 16-tiden! Saltar dom inte vägen från varberg norra??
    Hehe, va inte du där när jag var där sist också?
    Runt 20 juni? :)
  • Bubblan2

Hej hopp,

äntligen tillbaka hemma efter en vecka i Jönköping med DreamHack och en tripp till Ullared i värsta snökaoset!

Men iofs var det ganska skönt för när jag (och Magdis) kom dit var det riktigt lugnt och skönt i affären. Jag hade två bussar bakom mig hela vägen från Smålandsstenar. Framåt 15-tiden, när jag var klar, började det tjocka på med folk och bli riktigt jobbigt att gå där inne.

Jag har börjat fota lite smått och bilderna finns i mitt galleri:

http://www.familjeliv.se/Hem/bubblan2/galleri.php?cur_album=Gek%E5s+nov+2010

Jag kommer att fylla på med bilder under veckan, främst bilder på leksaker/julklappar.
    Jag skriver ett litet meddelande igen när jag lagt till klart. :)

• Bubblan2
    winters skrev 2011-01-20 15:53:22 följande:
    Fast sista gångerna har de haft Kettler, den är ju allt annat än plastig, men den andra billiga historien såg inte så kul ut! Skrattande
    Kommer du ihåg priset?
  • Bubblan2
    jojojojojo skrev 2011-01-21 09:15:35 följande:
    Hur e dom med reklamationer av barnkläder?

Va nere 23 dec å köpte byxor och tröja till lillan! Efter EN tvätt tappade byxorna formen och blev helt noppriga och tröjan tappade strass stenarna! Och då tvättade jag dem i lägre temp än vad man kunde och ingen torktummling!
    De är underbara!
    Ring eller mejla så fixar de det mesta.
    Porto som du lägger ut, om du ska reklamera, får du tillbaka.
  • Bubblan2

Hallå...har ni som varit där nu på senare tid helt glömt bort bildtråden?!

Fota gärna och lägg ut så vi får lite tips och idéer... ;)

• Bubblan2

Kom ihåg att alltid fråga om det är slut i hyllan... Ofta finns det och personalen brukar alltid, med ett leende, springa iväg och hämta.
    Underbara människor!!!

• Bubblan2

Hejsan,
    någon som ska dit och ha något från den bemannade disken vid "sminket" och kan kolla en sak åt mig?
    Skulle väldigt gärna vilja veta priset på herrdoften Diesel Only the brave samt storlek på den...
    Är även lite nyfiken på om de även har deosprayen och vad den isf kostar...

• Bubblan2
    Picabo skrev 2011-02-11 15:37:00 följande:
    Stort tack! Fast nu har jag ingen direkt anledning att åka till Ullared längre
    Det behövs väl inte...egentligen! ;)
    Åk du!
  • Bubblan2
    Camilla D skrev 2011-02-19 21:18:35 följande:
    De hade en Rorri bilbana sist jag vart där! Typ halva priset jämfört med BR, tror den kostade 3-400 på Gekås.
    Köpte den till vår 2-åring i julklapp och han gillade den efter en del övertalan...
    Bilarna gick riktigt fort och när han startade första gången var han inte riktigt med så han blev lite rädd...
    Ett litet tips bara, om det är ett mindre barn som ska ha Silverringen... :)
Svar på tråden Gekås vol 14