• Krabbolina

Gekås vol 14

lindalake skrev 2011-09-03 22:00:27 följande:

har de pottor på gekås? vi har IKEAs och en toainsats från biltema men hon får värsta röda ringen efter att ha suttit på IKEAs potta :-/ Babybjörn har tydligen en bra med insats.

sen undrar jag också om vinteroverallerna även i år inte tål torkskåp? förra året glömde jag säga till och overallen hamnade i torkskåpet redan första dagen...

japp de har pottor.
    Förra veckan köpte vi en spelande potta från Fisher price, den enda pottan Lukas har velat sätta sig på. Den kostade 329 kr har jag för mej. Kan även använda som fotpall att stå på.
    Sen finns det billigare pottor med!
  • Krabbolina
    New mum skrev 2011-09-04 07:56:56 följande:
    Vet nån om hur mycket folk det är en sön? Ska dit idag! :-P. Finns det överdragsbyxor i storlek 110? Billiga regnkläder i strl 98?
    jag köpte regnkläder i strl 98/104 för 199 kr.

Överdragsbyxor för 99 kr.
  • Krabbolina
    SweetSugarKiss skrev 2011-09-04 08:58:29 följande:
    Nån som vet om hur mkt vinteroverallerna i stl 92 eller 98 ligger på i pris??  :) Tänkte köpt en till dagis o hembruk men bra o veta hur mkt dom kostar XD
    329 kr kostade lukas overall i strl 98/104.
  • Krabbolina
    Jarran skrev 2011-09-04 15:14:08 följande:
    Nån som vet om de har bärselar/bärsjalar?
    det finns.
    vet ej prisklass, kvalité osv
  • Krabbolina
    lindalake skrev 2011-09-10 13:05:08 följande:
    snälla, kan inte ni som handlat lägga upp lite bilder? jag ska dit på måndag
    finns en bildtråd, länk i ts.
  • Krabbolina
    Gurkan skrev 2011-09-11 15:27:26 följande:
    Nu har vi varit på gekås!
    Vi var där strax efter öppning och det var inte mycket folk alls, ingen kö in och gott om plats i gångarna. vi var klara vid kl 11 och då började folk att strömma till. vi betalade, ingen kö i kassorna heller, och gick ut och lastade ur bilen och gick in och åt på restaurangen men vad missnöjda vi blev. Hade ju tänkt att det var som ikea men maten var mycket sämre än ikea. Salladen var nog från gårdagen, brun i kanterna. Maten var inte speciellt god alls och även om den var billig kändes den inte värd pengarna :/

Men vi fick i alla fall tag på vad vi ville!
    on the peak regnställ dam för 229 kronor
    regnställ herr 229 kronor
    Bas t-shirt herr, 19.95 kr
    Vinterjacka dam, 499 kr 
    Skidbyxor dam, 299 kr
    Skidbyxor herr, 229 kr 
    (plus mer förstås)

Däremot hade de inga briospisar, bara micki. Och julgardinerna var inte mycket att hänga i granen, inte i min smak i alla fall. 
    jag tyckte laxen med romsås var smarrig!
  • Krabbolina

Det jag tycker är billigt under typ städavdelningen är maskindiskmedel i sån där hink! Bra och billigt!

• Krabbolina
    RocketQueen skrev 2011-09-13 00:15:47 följande:
    Någon som vet om de säljer Babyfoot? Har för mig att jag har hört det nämligen...
    jupp om det är såndär fotgrejs, kostar 165 eller så var det 195.

Ingen aning om vad det kostar annars.....
  • Krabbolina
    RocketQueen skrev 2011-09-13 19:39:20 följande:
    Bra, då skriver jag upp babyfoot på inköpslistan Provade det för ett tag sen och det var helt galet effektivt så nu måste jag köpa till mannen oxå
    vad kostar det i andra butiker?
  • Krabbolina
    RocketQueen skrev 2011-09-14 00:41:20 följande:
    babyfoot.se/ här kan du läsa om det, jag lade upp en bild på min blogg när det började funka om du vill kika
    theawesomelifeofanordinaryrocksthar.blogspot....
    yummy!

Hamnar all denna äckliga hud i ens strumpor? Eller man ska typ fila bort det?

Jag borde köpa det när jag var på ge-kås men blev snål, men då visste jag inte vad det kostar ordinariepris!
Svar på tråden Gekås vol 14