• Krabbolina

Gekås vol 14

Miah21 skrev 2011-08-26 18:59:05 följande:
    Tack för svaren!!
    Om jag itne kommer ner nu i september ska jag be en kompis köpa den åt mig.
    Då kan de vara bra att veta hur mycket jag ska skicka med henne.
    Mycket bättre pris än samma jacka på stadium för 1999kr.
    hoppas hon kan få tag i en till dej och att den passar! Tycker att deras storlekar skiljer sig rätt mycket inom samma märke men olika modeller på jackorna.
  • Krabbolina
    obelix skrev 2011-08-28 21:32:15 följande:
    Mmm såg det nu, men det såg inte så kul ut... verkade vara såna där vita somär tänkt att måla själv eller??
    jag var där i torsdags (25/8) och då var där knappt några julsaker och det som fanns såg så tråkigt ut att jag inte tittade på det lite noggrannare.
  • Krabbolina
    blåbär02 skrev 2011-08-29 16:06:12 följande:
    Någon som vet pris på Solsidan säsong 2?
    199 tror jag det var i torsdags.
  • Krabbolina
    teserese skrev 2011-08-29 18:20:15 följande:
    å lördag blir det entur upp=)
    och du får en kopia på kvittot av din kusin :-P
  • Krabbolina

hur är det med pick-a-boo kläder? Såg att överdragsbyxorna jag köpte för 99 kr är pick-a-boo, fastnade för dem för de har hängslor. Blev även en sydväst av samma märke så jag här hemma.

• Krabbolina
    blåbär02 skrev 2011-08-29 18:33:39 följande:
    Ah tack! :)

Då är det 49:- billigare än på typ Åhlens. 
    Den blir det till att titta på i stugan sen..! =)   
    hoppas jag minns rätt!
    Blev besviken över priserna på tv-serier för de var faktiskt dyrare med vissa serier än vad
    vissa butiker är.
  • Krabbolina
    Bubblan2 skrev 2011-08-29 19:30:54 följande:
    Det är en hel del som är dyrare där...men man bli lurad i det stora hela. :)

T ex är filmerna om Musses klubbhus mycket dyrare där än på exempelvis MAxi.
    På Maxi kan man köpa två för 149:- och en film på Gekås kostar  89:- om jag inte minns helt fel.  
    En fördel med Gekås är att de verkar få in "nyheterna" snabbare än Maxi i mins tad, i alla fall inom barnfilmerna. :(
    Var där i juni och då såg jag en Musses klubbhus som ännu inte kommit hit till Maxi. Ångrar att jag inte köpte den. 

Hörni som varit där nu, kan ni inte fota och länka?! :)
    Glöm inte att skriva storlek också...
    en del av vårt inköp.

dayviews.com/krabbolina/2011/8/27/
  • Krabbolina
    Bubblan2 skrev 2011-08-29 19:51:05 följande:
    Men, såg jag just, Smufarnas DVD var billigare där. Betalade 79:95 i Ullared och här hemma kostar de 99:-.

Tack för bilder Krabbolina! :) 
    inte de smurf dvd:erna som CityGross säljer för 59 kr nu?
  • Krabbolina
    wildlife skrev 2011-08-30 12:19:57 följande:
    Någon som vet vad det finns för märken på vinterskor på skoboo? Viking, Timberland, Kavat? Priser på skor i stl 31-37.
    viking kostade 750 när jag kikade förra veckan.
    Sen har de Pax och Gulliver med. Jag köpte 2 par gulliver, de ska ha sula och är regntäta. Ett par är höstskor alltså en lägre sko och ett par är rena vinterkängor, rätt lika viking till modellen.

Vinterskon kostade 399 kr och höstskon 329 kr.
  • Krabbolina
    ss24 skrev 2011-08-31 14:05:24 följande:
    Perfekt - ska dit snart och handla en massa i 86 till dottern. Vet du om de även har skaljackor? Funderar också över skor på sko-boo - vad har de i barnsortiment och hur är priserna?
    De har skor i alla prisklasser har jag fått känslan av.

Jag var där för en vecka sen och köpte 2 par, ett par höstskor och ett par vinterkängor. Märket är Gulliver, ska vara regntäta och ha en bra sula. Höstskorna kostade 329 kr och vinterskorna 399. Samma prisklass som Pax, men såg bättre ut än pax.
    Viking kostar 750 tror jag, iaf de jag tittade på. Lite dyrt till min 3-åring som inte sliter så värst mycket på skor.
    Jag har kört med Kavat tidigare och de har varit typ 100 kr billigare på sko-boo.
Svar på tråden Gekås vol 14