• Krabbolina

Gekås vol 14

Pigelinen skrev 2011-08-31 14:38:59 följande:
    priserna på skor finns på www.skoboo.se viking skorna beror på stl, till min tjej kostar de 650kr iår.

Har haft dem alla år men funderar om vi ska prova Pax i år iställt, de ska ju oxå vara vattentäta...
    Jag har aldrig köpt pax för de har inte passat Lukas fötter, Kavat är lite bredare. Men i år blir det Gulliver, lätta och lätta att ta på. Och biträdet i butiken sa att Gulliver brukar göra bra skor.
  • Krabbolina
    SMARAGD skrev 2011-08-31 17:54:15 följande:
    Hej.

Finns det overaller/täckbyxor för vuxna ? (en tjock vuxen :P :P :P :P )

Resegrind, finns det?
    jag har tyvärr aldrig sett täckbyxor eller regnbyxor för oss som drar lite större storlekar.
  • Krabbolina
    zika skrev 2011-09-01 11:36:04 följande:

Vinterkläder till barn: Är det vissa märken som är bättre än andra? Har köpt Protech tidigare men då har vi bara haft det som extrakläder...
    Ska åka i oktober

jag köpte en protech overall till Lukas förra veckan, strl 98/104 och den kostade 329 kr.
  • Krabbolina
    firepuzz skrev 2011-09-02 12:05:48 följande:
    okej kom gärna med era tips om amningsbh och våtservetter ocht vättlappar=)
    jag blev besviken över amningsbh:ar för de hade bara små storlekar i mina ögon, c-kupa var det största jag hittade.

Tvättlappar och våtservetter köper jag hemma, tycker inte alltid de är så mycket billigare på ge-kås med sånt, lägger hellre de pengarna på andra saker.
  • Krabbolina
    substitutet skrev 2011-09-02 12:13:48 följande:
    Jag älskar min amningsBH från Gekås Jag har 80E så i denna modellen fanns det stora storlekar iaf. Kostade 89,95, utan bygel, fannis i svart och vit

Våtservetter har de skitbilliga Gunry som är helt ok!
    fanns inte så stora när jag var där för en vecka sen
  • Krabbolina

Jag köper sällan Gunry våtservetter, ta en servett och du får tio extra som man får trycka ner i förpackningen igen.

Deodoranter brukar jag köpa när jag är på ge-kås.

Annars kollar jag mest in barnkläder, leksaker och filmer.

• Krabbolina
    Miah21 skrev 2011-09-02 13:27:17 följande:
    Någon som vet hur On The Peak Parkas är i storlekarna, stora eller små?!
    små tyckte jag.
  • Krabbolina
    teserese skrev 2011-09-02 17:55:57 följande:
    krabbolinavilken storlek tog du på overall och hur str e sonen? Ska ju dit i morgon=)
    98/104 fick det bli, han drar 92/98 i kläder. Provade en 86/92 och den passade nu men det är ett tag till vintern och en 98/104 var inte som ett tält utan satt faktiskt bra.

Hoppas ni hittar mycket skoj!
  • Krabbolina
    teserese skrev 2011-09-02 18:17:24 följande:
    Oki. då får det bli en 98/104, han tar ju det nu visserligen  men en större storlek borde ju bli som ett tält...
    han ska inte med imorgon?
    Ett tips är att annars mäta honom, alltså längden på ben, överkropp, bredd och armar.
  • Krabbolina
    oppio skrev 2011-09-02 23:16:08 följande:

Åh, är nu hemkommen från GeKås och har grejer i hela vardagsrummet.
    Blev en jättebra resa och jag fick med mig massor kläder hem till båda barnen och mängder av julklappar i form av både leksaker å kläder :)

Bilder och pris på det mest intressanta finns i bildtråden.

mycket fina skor, jag köpte ett par röda med kardborr istället för de lila du köpte, samma pris dock. Sen köpte jag likadana svarta.
    De verkar iaf himla bra och bra pris!
Svar på tråden Gekås vol 14