• Krabbolina

Gekås vol 14

Enensammamma skrev 2010-08-13 08:06:02 följande:
    Till er som funderar på skalbyxorna från Gekås. Dom är extremt smala och stumma i midjan, ingenting för mulliga/normala barn. Fick med nöd och näppe på dom på min pinne till unge tyvärr :/
    tack för "varningen"!

Jag brukar försöka prova kläderna på Lukas innan jag köper, men är där mycket folk och han inte vill så är det inte lätt!
  • Krabbolina
    Lisa1976 skrev 2010-08-13 11:13:03 följande:
    Den ska jag köpa! Finns massa roliga färger! 99 spänn. Jag köpte en Dadgear messenger som jag hade till mitt första barn. Köpte den för halva priset 600 (ord 1200). Man är ju knäpp men man vet ju inte bättre när man aldrig haft bebis innan... Denna har ju lika många fack och är normalstor.
    japp, billig och bra!

Jag hade en från emmaljunga men där gick dragkedjan sönder, och jag måste säga att denna från stadium är bättre. Stadigare i tyget och bra fack.

Jag har en skötbädd i min, tog den som var med i emmaljunga väskan, och jag får plats med blöjor, våtservetter, hundbajspåsar, ombyte, mat och drickbehållare.
  • Krabbolina
    carro 81 skrev 2010-08-13 22:56:35 följande:
    Puffar för mina frågor.
    julsaker har de redan så det lär de ha när ni ska dit.

Folkmängd vet jag inte, men jag hade iaf satsat på en dag mitt i veckan.
  • Krabbolina
    rymdapa skrev 2010-08-14 10:45:28 följande:
    så synd..har hört så många andra säga att den är bra Obestämd
    köpte en på babyproffsen för två veckor sen och den har nu gått sönder för tredje gången, kostade det dubbla..
    vi är supernöjda med bmx sulkyn, inte alls obekväm, iaf inte vad vi har märkt.
    Bra varukorg, bra med ligglägen på ryggstödet.

Helt klart över förväntan till det priset.
  • Krabbolina

hur är det med skalkläder för vuxna?
    Har börjat cykla och promenera en del och skulle behöva byxa och jacka som står emot lite vind och regn, men som samtidigt andas lite.

• Krabbolina
    Ville Mor skrev 2010-08-25 09:02:58 följande:
    Frågar igen...

Är regnoverallen det pratas om som vi ivrigt väntar på ska komma in fodrad?
    nej, det är en skaloverall vad jag har förstått det som.
  • Krabbolina
    zika skrev 2010-08-31 10:05:46 följande:
    Åker 13/9 och sover över en natt. ska handla massor av kläder till barnen som vanligt men den här gången ska jag ta det lite lugnt och titta på lite annat också. Har märkt att jag missade en hel del förra hösten. Har ca 40-50 mil att åka så det blir inte så ofta...

ska handla gardiner och prydnadskuddar till vardagsrummet bla
    Regnkläder till barn i hur små storlekar brukar det finnas. Är 86/92 minst?
    finns regnkläder i strl 74/80 för det köpte jag förra året.
Svar på tråden Gekås vol 14