Inlägg från: Stealth |Visa alla inlägg
  • Stealth

Bipolär/manodepressiv sjukdom, vi fortsätter i ytterligare en tråd 2

Maia skrev 2010-05-19 19:20:44 följande:
    LOL! Varför? Var det bara ett ryck?
    ja hahahah jag bara mailade så ringde de mig två gånger men jag svarade ju inte tackolov haha fan vad ryckig jag är! kollegorna garvade som fan

de vet ju inte att jag är störd {#lang_emotions_tongue_out} så efteråt tog jag en stesolid....
    Skaffa EGEN gillaknapp!
  • Stealth
    TigerLily skrev 2010-05-19 20:33:10 följande:
    panik, lite.. har precis börjat hänga ut exet och sanningen på bloggen... nu tar det nog hus i helvete, men jag har fått nog! Gjorde jag rätt?
    Ta bort det direkt snälla jag vet hur det är, skriv inte om H* ta bort det snälla för din egen skull!
    Skaffa EGEN gillaknapp!
  • Stealth

Jag har hittat ett sätt för oss att prata med varann helt anonymt när vi behöver pårata med någon på riktigt!!

https://voxli.com/bipolar

Alla är anonyma, och tilldelas anonyma namn, man  behöver bara ha mikrofon och högtalare (eller hörlurar)

Skaffa EGEN gillaknapp!
  • Stealth

jag är uppe i varv, har beställt däck och skit till bilen för över 10 000:- my god....

Skaffa EGEN gillaknapp!
  • Stealth
    Maia skrev 2010-05-22 09:35:34 följande:
    Aj då! Jag har beställt kläder som jag inte törs tala om för sambon. :/ Ganska mycket också fast vi har en skuld att betala.
    Min vet om dessa tackolov.... tvättat idag, färgade om  mina bilmattor igår, försökte lacka min bil... gick sådär.
    Skaffa EGEN gillaknapp!
  • Stealth

Jag har blanddagar men när jag är hos psykologen så skärper jag liskom till mig knäppt va?

Skaffa EGEN gillaknapp!
  • Stealth
    TigerLily skrev 2010-05-28 09:56:44 följande:
    haha jag e likadan!! Fattar inte hur jag är funtad.
    Hon måste tro att jag inte är bipolär. För jag kan vara hyper eller så nere att jag vill dö men när jag kliver in till henne så sitter man där och bara låtsas vara normal... lol
    Skaffa EGEN gillaknapp!
  • Stealth
    Maia skrev 2010-05-30 12:09:48 följande:
    så kom den riktiga neråt perioden då.. vill bara gömma mig. Hur är det med er andra?
    jo jag var ju dum å drack i fredags me jobbet....
    Skaffa EGEN gillaknapp!
  • Stealth
    Doldis skrev 2010-05-31 20:34:45 följande:
    Just dom aggressionsproblemen får jag med när jag är hypoman. Lättirriterad och gnäller och gapar på man och barn och kan även slänga ur mig kommentarer åt okända människor som råkar vara på fel ställe vid fel tillfälle.
    ... som jag fast jag brukar kuinna hålla mig.
    Skaffa EGEN gillaknapp!
  • Stealth
    Maia skrev 2010-05-31 20:44:42 följande:
    Ock så uppvarvad igen.. *suck*
    precis vart, vaxat bilen för tredje gången på 1 vecka. köpt saker till bilen för över 20 000:- nu ... men dne blev fin!
    Skaffa EGEN gillaknapp!
Svar på tråden Bipolär/manodepressiv sjukdom, vi fortsätter i ytterligare en tråd 2