Inlägg från: Stealth |Visa alla inlägg
  • Stealth

Bipolär/manodepressiv sjukdom, vi fortsätter i ytterligare en tråd 2

2 stesolid senare och många timmar senare så har jag lugnat ner mig lite. Jag är lite gråtfärdig för att handlingen tog så mkt på krafterna, ska ha hans familj på middag ikväll. Jag snurrar r och ballar ur fullständigt ibland, idag skulle det kunna hända igen.

Jag får nog trycka i mig mer stesolid

suuuuck. Förlåt. gnällgnäll.

Skaffa EGEN gillaknapp!
  • Stealth
    TigerLily skrev 2010-08-20 15:17:01 följande:
    men gumman, säg inte förlåt!! Man FÅR gnälla, det är viktigt!!

Jag börjar gå på högvarv.. duracell gånger tusen typ... får käka oxascand för att typ kunna sitta still, det spritter i hela kroppen men jag mår så JÄVLA bra, måste bara försöka hålla balansen!!!!!

Blev rastlös och lånade grannens hårsax.. klipp klipp säger saxen.

typsikt mig
    haha *klippklipp*
    faaan jag har åtagit mig värsta fina middagen nu, jag ska göra pannacotta å grejjer för ikväll.
    Och jag sitter och fotograferar kattmatsburkar.

Shoppade för en jävla m,assa igår och idag med.... och ska till ullared imorgon. VIll inte åka, det slutar med att jag shoppar för massa pengar
    Skaffa EGEN gillaknapp!
  • Stealth
    TigerLily skrev 2010-08-20 15:57:43 följande:
    Åh ullared.. mitt ex släppte av mig där en gång... å då han hämtade mig hade jag kaos i skallen och 2 proppfulla vagnar med allt möjligt. Kan ju säga att jag fick tömma över hälften, han tyckte inte jag var klok, men va fan.. att lämna nån med adhd och bipolär ensam på ullared.. haha vad trodde han lixom?
    hahaha vi ska ALDRIG shoppa tillsammans vi skulle få flipp totalt, och go bananas och ha skulder för resten av livet samt sitta och skaka i ett hörn i slutet av dagen delandes på ångestdämpande.
    {#emotions_dlg.djavulsk}
    Skaffa EGEN gillaknapp!
  • Stealth

Jag gråter halvt ihjäl mig! Gråter
    dom har dödat mina katters syster... inte försökt omplacera inte något, det gör fan så ont..

Skaffa EGEN gillaknapp!
  • Stealth
    Stealth skrev 2010-08-20 22:40:59 följande:
    Jag gråter halvt ihjäl mig! Gråter
    dom har dödat mina katters syster... inte försökt omplacera inte något, det gör fan så ont..
    men behållde hennes kattungar för de var ju söta... men hon då, hon den lilla kraken på 4 veckor som samtidigt som mina blev uppnappade och räddade från att dö, katterna som var värda all kärlek de kunde få, jag bara gråter. Och de bara pratar om hur söta hennes kattungar är.
    Dom avlivade henne för att de inte hade råd att kastrera henne, och, om kattungarna blir sjuka och det skulle kosta 1400:- att bota så skulle de avliva dom direkt.
    Katterna är mitt liv, de som fick ur mig ur min djupaste depp. Det gör så fan ont.
    Skaffa EGEN gillaknapp!
  • Stealth

ÅNGEEEST!!!!
    Och inga stesolid kvar, måste hinna till apoteket, får panik, måste få gå från jobbet nu, varför nu! Jag fattar inte jag har det ju jättebra, fast jag har slösat pengar känns det som, fast ändå itne. Jag mår skit.....

Skaffa EGEN gillaknapp!
  • Stealth
    susye skrev 2010-08-23 19:06:07 följande:
    hoppas du hann till apoteket o att ångesten lagt sig
    Stesolid är slut hos tillverkaren eller någiot fick åka ett par mil för att få ut en burk, där hade de bara 40 kvar och de var de sista som fanns i mitt område öht

80 000:- hade vi i räkningar den här månaden. Jag som tyckte jag hållt så bra i pengarna. Jag är fan värdelös...
    Skaffa EGEN gillaknapp!
  • Stealth
    TigerLily skrev 2010-08-23 20:51:54 följande:

nä, inte alls värdelös, man får inte tycka så... jag brukar säga att jag är fantastiskt underbart galen/knasig...FÖr mycket, men det är desto mer att älska då! MAn känner att man lever lixom, med råge. Men fattar känslan...

Fy så jobbigt då det svänger i humöret. Jag har målat idag, ungarnas rum, fått för mig att allt ska vara vitt, innan var det en påbörjad icke avslutad vägg och takmålning där inne... sen började jag måla vanessas säng oxå som är träfärgad men lackad.. men orkar inte slipa.. vill ha allt vitt på engång. Sen tog jag oxascand å lite vin för att komma ner i varv...känns uselt men jag mår bättre. förstunden iallafall.  men fy så det tär... ibland. fick brev från min läkare att hon var orolig för mig..hade tydligen missat en inbokad läkartid. ibland går allt på turbo så jag glömmer det mesta. hatar det!! men fan, det e jag..måste leva med det.

jag ska börja med lithium snart om 4 veckor jag längtar jag villl känna mig normal. Vin lät bra... åh jag borde försöka varva ner....
    Skaffa EGEN gillaknapp!
  • Stealth
    TigerLily skrev 2010-08-23 21:07:11 följande:
    en tanke slog mig, kan vi inte försöka ha nån träff eller nått IRL? Skulle vara väldigt givande och intressant att träffa andra med samma sjukdom. Lithium ville min läkare skriva ut... men jag vågade inte..så det blév först topimax som jag mådde apa på..sen nu äter jag serequel och det funkar rätt bra...har inte så mycket depp längre iallafa´ll.
    Jag tycker det hade varit både kul och kännts skönt, att umgås med någon som är lika... annorlunda som en själv Tungan ute
    Skaffa EGEN gillaknapp!
  • Stealth
    TigerLily skrev 2010-08-23 21:18:00 följande:
    vart bor du? Jag bor i sthlm...vallentuna.
    oj jag bor ju i göteborg

jag har inte ätit heller, borde väl göra det, kanske mår bättre då. SKa bara ta något att äta kommer strax!
    Skaffa EGEN gillaknapp!
Svar på tråden Bipolär/manodepressiv sjukdom, vi fortsätter i ytterligare en tråd 2