Inlägg från: Stealth |Visa alla inlägg
  • Stealth

Bipolär/manodepressiv sjukdom, vi fortsätter i ytterligare en tråd 2

Anonym (Ninda) skrev 2010-05-07 10:28:56 följande:
    Måste ALLTID ta Xanor för ångest.Men vid behov...jag vill inte bli beroende.
    Jag kör stesolid och bara vid behov av samma anledning.
  • Stealth

Jag har fått stesolid!!!!! tog två nyss, jag börjar känna att jag kan ANDAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

förlåt men jag är så lycklig! det är en underbar känsla! LUFT!!!!!

• Stealth

Ingen bipolare som skulle våga ta en fika eller prata på msn eller något kanske? DVS om de bor inom 10 mil från GBG, jag kör gärna bara jag får träffa trevliga människor! Jag skulle så gärna ha riktig kontakt med folk som vet hur det är!!

• Stealth
    Maia skrev 2010-05-07 20:35:05 följande:
    Vad skönt för dig att äntligen få lindring.
    Fast det var kortvarigt, men jag stuffade i mig en till nu så ska jag ta mina sömntabletter strax. Imorgon blir en bättre dag
    !
  • Stealth
    MariaKsk88 skrev 2010-05-07 20:50:13 följande:
    Jag har börjat få nån jättekonstig grej.. jag får panik och blir rädd för folk och vågar inte gå ut. :( Fick ta taxi häromdan.. när jag går in blir det bättre.. Det känns som början på en psykos eller nåt, det är jätteläskigt. Som om de vill mig illa.. Någon som känner igen sig?
    Välkomen i klubben jag parkerar på en annan parkering för att absolut INTE träffa mina grannar och smyger en annan väg hem {#lang_emotions_dreamer}
    Just nu tror jag att alla ogillar mig dessutom. suck...
  • Stealth

jaa nu har jag fått för mig att jag ska tatuera mig... haha min man tittar såååå skumt på mig.

• Stealth
    MariaKsk88 skrev 2010-05-07 21:11:20 följande:
    Men vad ÄR det för nåt?? Panikångest? Psykos?! =/Jag brukar också få för mig att jag ska tatuera mig förresten...
    hahaha ett bipolärt syndrom kanske tatueringar!
  • Stealth
    Maia skrev 2010-05-08 05:57:24 följande:
    Håller jag på att tappa förståndet? Har de andra rätt när de säger att de bara vill mig väl? Jag har lovat sambon igår att jag inte ska börja bråka om han säger att -nu mår du inte bra och du är inte dig själv nu. Hur kan jag lova det? Jag vet ju inte hur jag betedde mig förra året och han säger att jag börjar få liknande beteende/attityd igen. Jag har ju sagt hela tiden sen förra året att jag ska ta emot all hjälp jag kan få och jag ska lyssna på folk som känner mig. Nu har jag gått tvärt emot allting och sambon blev besviken (och lite rädd tror jag) för att jag bara skiter helt i vad han och andra säger. Vet på nåt sätt inom mig att jag kanske inte har det bästa beteende nu men det är ju för att jag tycker alla är så tjatiga. Kanske ska försöka sluta se det så.. Det verkar bli värst på kvällarna. Undrar om det kan vara för den här nya nattångesten jag fått? Jag är så förvirrad och ska inte till ssk förräns på tisdag.
    Ring till psyk innan, det låter som att du behöver någon NU att prata med så att DU mår bättre. SKit i de andra runtikring, men för din skull! *kram*
  • Stealth
    MariaKsk88 skrev 2010-05-08 10:29:02 följande:
    Bra att du inte har pengar. Gör inte den medan du är manisk!!Jag har det också värre på kvällarna förresten, förstår inte varför :(
    Jag är med värre på kvällarna!

Fan idag kom det besök klockan tjugo över 9. blöööh jag har ju inte städat...
  • Stealth
    Maia skrev 2010-05-08 11:06:24 följande:
    Ringde psyk förut för att få tips hur jag skulle klara av idag och imorgon utan att bli så där knäpp. Värdelöst som vanligt. Varför har de aldrig råd att ge ut?! Han sa till mig att jag skulle försöka skjuta på att ta dagsdosen stesolid till på kvällen stället. Om jag var tvungen att ta dagsdosen på dagen så skulle jag ta två till på kvällen. Men då har jag ju ingenting till måndagen! Har sovit ca en timme nu iaf men sover jag på dagen så blir det alltid sämre efteråt. Så nu sitter jag med ångest och krypningar i kroppen och törs inte ta stesen då jag vill spara till kvällen. Ska be ssk på tisdag om jag kan få mer stesolid för dagarna.
    Du, min mans styvpappa är här om en stund igen, han jobbar på psyk, ska jag fråga honom??
Svar på tråden Bipolär/manodepressiv sjukdom, vi fortsätter i ytterligare en tråd 2