Inlägg från: skrållan1978 |Visa alla inlägg
  • skrållan1978

Vi som försöker att få en flicka eller en pojke

rimi +valkyrian:  Jaaadu jag vet inte men när jag gjorde UL nu v 30 i fredags så såg jag iaf inget svart mellan benen, utan först så sa hon ju"- det är en liten flicka, o visade typ mellan skinkorna på bebisen, där va det som 2 ljusare streck o så svart mellanrum, meeen ngn minut senare tog hon tillbaka det hon sagt o sa att hon såg ngt mellan benen, det var som en avlång bulle o hon kunde inte avgöra om det var en pung-navelsträng eller svullen snippa, på slutet av UL frös hon bilden igen o visade varför hon trodde lite mer på tjej, då såg man mellan skinkorna igen det va rätt tomt där men va nå ljusare partier o 2 pluppar lite avlånga, skitsvårt o se tyckte jag. Jag fick ju en viktuppskattning men då mätte hon inget lårben alls, hon mätte skallen+ bebisen mage bara o sa att min bebis beräknas väga 4100gram vid bf, thats it liksom=)hahaNåja jag ska ju på TUL den 6 sept o då är det verkligen sista chansen att få reda på könet, då ska jag tala om hur jäkla bökig denna bebisen vart o verkligen be dom kolla jättenoga efter könet=) Om 11 dgr mao=) med min vanliga otur lär jag inte få veta då heller så då återstår det att se när han/hon kommer ut då=) men jag hoppas, för jag ville ju så gärna veta innan=)Jag tror dock fortfarnade pojke,  o har lite svårt att den där bullen skulle vara ngt än pung=)

nummer 7 i oktober=)
  • skrållan1978

JÄTTEGRATTIS till dig älsklingsadam!!!!!! ÅHH vad härligt att höra att dom mår bra trots sin tidiga ankomst till världen=))) Sttor kram från mig, puss på tjejeerna=)

nummer 7 i oktober=)
  • skrållan1978

hej alla, o grattis alla ni som plussat=)))

Själv mår ja inget vidare nu, nu får ni stå ut med lite gnäll... Superonda fogar och massa förvärkar o jobbiga barn idag, suck vad less man blir vissa dar. O så vet man att det är ca 8 veckor kvar av detta onda, ajaj.. om 5 dgr e det äntligen dags för mitt sista UL, då skall moderkakan kollas o dom har LOVAT kika efter könet, men efter ett antal försök att få veta kön nu så har jag inga större förhoppningar att få veta  denna gången heller. även om jag verkligen hoppas dom ska se. i går kom det en bit av slemproppen oxå, inte heller så jäklans fräsht=/ Nu längtar jag sjukt mkt efter bebis och vill kunna sova , röra mig som vanligt. Som det är nu så måste jag halvsitta o sova i sängen för att öht få ngn luft, dessutom ha 2 kuddar mellan benen(foglossning) o byta sida i rejäl smärta 54 ggr per natt,,,vecka 33 om några dgr, känns som en evighet till bf nu. vill snusa på bebis=)

nummer 7 i oktober=)
  • skrållan1978

grattis till dig Mrs muffin=)))

Bra med alla härinne???
    Här e allt bra, i morrn är det dags för TUL, sett fram jättemkt inför det, ska bli kul o se bebisen o så, o hoppas sååå jag äntligen får veta könet=) tror starkt på en liten grabb.

Men bara att få veta  skulle kännas toppen då man väntat på det nu hela graviditeten, är ju sista chansen o få veta innan den kommer nu så=)) Ska vara där halv 10 i morrn o tänkte filma om det går, kul o ha film från ett sent ul, kasnke man får ngn bild oxå, vore skoj=)

Kram och godnatt alla=)

nummer 7 i oktober=)
  • skrållan1978

UL gjort nu=) Vi ska få en POJKE=))))))

nummer 7 i oktober=)
  • skrållan1978

Han beräknas väga 4200 gram vid bf så verkar bli en stor grabb=) var inga problem som helst o se könet idag, visade stolt upp juvelerna=) hehehehe sååå sööööt o sög på tummen=)

nummer 7 i oktober=)
  • skrållan1978

tack tack=))))

nummer 7 i oktober=)
  • skrållan1978

nu måste jag fråga er, känner mig urtöntlig då det e mitt 7 barn men man blir fan mer o mer osäker ju fler barn man får.=))

För ett tag sen började det rinnna ngt mellan benen på mig, när jag lyfta dammsugaren, va säker på kiss men luktar ju inte kiss???, nåväl, struntade i det o gick ut, känner då det rinner till smått då o då, o fortsg göra det nu med, inte mkt o inte så jätteofta, men om ja typ reser mig eller sätter mig rinner det lite, ingen direkt färg o ingen direkt lukt. Har bara mensvärk, men det har ja haft av o till varje dag. E det ngn som känner igen detta?? är i v 33

nummer 7 i oktober=)
  • skrållan1978

bisolvon vid ÄL och sex 5+4+3 dgr före äl, o dagen EFTER äl=))

nummer 7 i oktober=)
  • skrållan1978

hej alla=) håller tummarna för alla som väntar på +=)) alltid lika kul!

Själv e jag nu i v 34 och ca 6 v kvar till bf=))) Sen kan man ju inte låta bli o tänka att det KAAAN ju bara vara 4 v kvar om han kommer som dom 2 sista, 2 v före bf, men blir inte förvånad om jag går över tiden heller. I gårkväll/natt hade jag riktigt onda förvärkar, nu börjar dom komma, precis som sist ca 4 v före bf, lite spännande, det känns på ngt sätt som det förbereder sig o allt närmar sig=))))

Kram på er alla=)

nummer 7 i oktober=)
Svar på tråden Vi som försöker att få en flicka eller en pojke