Vi som försöker att få en flicka eller en pojke
rimi +valkyrian: Jaaadu jag vet inte men när jag gjorde UL nu v 30 i fredags så såg jag iaf inget svart mellan benen, utan först så sa hon ju"- det är en liten flicka, o visade typ mellan skinkorna på bebisen, där va det som 2 ljusare streck o så svart mellanrum, meeen ngn minut senare tog hon tillbaka det hon sagt o sa att hon såg ngt mellan benen, det var som en avlång bulle o hon kunde inte avgöra om det var en pung-navelsträng eller svullen snippa, på slutet av UL frös hon bilden igen o visade varför hon trodde lite mer på tjej, då såg man mellan skinkorna igen det va rätt tomt där men va nå ljusare partier o 2 pluppar lite avlånga, skitsvårt o se tyckte jag. Jag fick ju en viktuppskattning men då mätte hon inget lårben alls, hon mätte skallen+ bebisen mage bara o sa att min bebis beräknas väga 4100gram vid bf, thats it liksom=)hahaNåja jag ska ju på TUL den 6 sept o då är det verkligen sista chansen att få reda på könet, då ska jag tala om hur jäkla bökig denna bebisen vart o verkligen be dom kolla jättenoga efter könet=) Om 11 dgr mao=) med min vanliga otur lär jag inte få veta då heller så då återstår det att se när han/hon kommer ut då=) men jag hoppas, för jag ville ju så gärna veta innan=)Jag tror dock fortfarnade pojke, o har lite svårt att den där bullen skulle vara ngt än pung=)