Inlägg från: skrållan1978 |Visa alla inlägg
  • skrållan1978

Vi som försöker att få en flicka eller en pojke

lajm, vad roligt, hoppas du får fina bilder med dig hem=)

Jag vågar inte tro ngt än, inte ens tro andersselbing=)*ler* men jag har tittat på ULfilmen säkert 10 gr nu o verkligen letat snopp, men faktiskt inte hittat ngt som tyder på snorre, men om 19 dgr får man ju veta säkert, känns helt otroligt om d skulle vara en flicka, vi sexa ju ganska nära äl, bara 2 dgr före liksom=)

• skrållan1978

Hej=) Hittade så söta bilder på Liten i magennär jag kollade igenom filmen, en bild så sträcker h*n ut sig till max, o rumpan ivädret, såå sött=)) en bild där hn vinkar=) Lägger in båda 2=) Har säkert kollat på filmen 10 ggr nu=))

Hej till publiken=)

• skrållan1978

här kommer gymnasten=) inte undra på man känner massa buffar=)

Gymnastbebisen sträcker ut sig=)

• skrållan1978

Hoho allihopa, inte ett liv här sen i går morse?? vart är ni allihopa? ute i det fina vädret kanske=)

Nummer 5 i magen=)
  • skrållan1978

Lycktan: jag kan tyvärr inte svara dig då jag inte åt tranbär, jag anv bara bisolvon, o den månaden tog det sig,  men vet jag har läst här att man kasnke inte ska ta maxdos pga det kan bli FÖR surt,  lite lagom e nog bäst

• skrållan1978

vi förökte baka flicka o enligt selbing ska det till 90% vara flicka, hade hört bisolvon gynnar flickspermierna. ja det tror jag du kan blanda, men i lagom dos=)

• skrållan1978

Doktor Anders Selbing, en av sveriges mest skckliga på könsbestämning, speciellt tidiga såna=) enligt honom ska jag få en flicka till 90%

• skrållan1978

lycktan: jag var på ett tidigt UL i stockholm o råkade ha sån flax att jag fick en perfekt bild på den s.k könsknölen  som han är mkt skicklig i att avläsa som  man kan se könet på, beroende på hur den e vinklad, mailade honom mina bilder och fick otroligt nog ett svar redan nästa dag=) till 90% säkerhet en flicka=)

Jag åt den remoenderade dosen på flaksna, började några dgr före äl och tog 3 gånger om dagen=) Myste 6,4, och 2 dgr FÖRE ÄL, samt dagen EFTER ÄL enligt någon metod=)

• skrållan1978

påvägmotsyskon: hehe ja vi får ju se om 17 dgr=)

• skrållan1978

påvägmotsyskon: ja, vågar iaf inte tro det riktigt 100% ännu, lär väl blimer verkligt om dom säger flicka på UL, visst han e ju asduktig, men känns liksom otroligt att jag skulle få en liten tjej=)

Svar på tråden Vi som försöker att få en flicka eller en pojke